Terug naar overzicht
Is het mogelijk om jullie uitnodiging eens door te sturen? Ik ben namelijk nog op zoek naar ideeën.GroetjesLinseydesmet_linsey@hotmail.com
Hey Wij hebben ze ook zelf gemaakt en dan besteld via foto.com Ben ook benieuwd naar die van jullie! Wij hebben met foto's gewerkt.bobo_1701@hotmail.comGroetjes, Caroline
Ik zou ook graag voorbeeldjes zien.Carolina.Stappaerts@telenet.bealvast bedankt,Carolina
ah hierse , nog eentje.. Kheb hetzelfde gedaan! Spannend he!GroetjesEllen
graag ook voorbeelden, wil deze ook volledig zelf makenandy.van.der.meersch@telenet.be
Ik ben ook nog steeds op zoek naar voorbeelden van uitnodigingen of teksten die ik kan gebruiken op mijn uitnodigingen.Ik zou graag een foto van mijn dochter vooraan..
hey valerie,wil je mij ook eens je uitnodiging doorsturen? Wij willen ze ook zelf maken. Die van Ellen heb ik al gekregen, en was supermooi! Maar zo kan ik nog eens zien wat allemaal mogelijk is.dankjewel!katelijneg@gmail.com
is het mogelijk om ook enkele voorbeeldjes naar mij te sturen? wij zijn ook van plan ze zelf te maken maar hebben nog steeds geen idee hoe.Alvast bedankt!sabinevanbecelaere@skynet.be
Hey Valerie,Kan je ook eens een voorbeeld naar mij doorsturen?Steven.verkeyn@telenet.begroetjes
Zie je 't zitten om het eens naar ons ook door te mailen (sabrina_geldof@hotmail.com)?Mercikes!Grtjs07-08-2009
Hey Valerie,Heb je nog wat ruimte in je mailbox om dit ook naar ons te sturengroetenjurgen
Hey Valerie,Heb je nog wat ruimte in je mailbox om dit ook naar ons te sturen?groetenjurgen 01/05nu met e-mailadres: jurgen.van.haesendonck@telenet.be
Dit weekend zal ik mijn uitnodiging scannen en doorsturen.Groetjes.Valerie.
Hey Valerie,Heb je ze al kunnen verzenden?groetjesMichelle
Hey Valerie,Ben je mij niet vergeten tussen al de gekte;-)Michelle.braet@telenet.begroetjes