Terug naar overzicht
voor hoeveel personen ? en Waar in oost-vlaanderen?GroetjesEllenWittockske@hotmail.com
Dag GlennContacteer Park Van Beervelde.Wij huren die zaal op 18/04/09.Ik heb wel altijd contact gehad via onze traiteur, De Feestarchitect uit Lochristi.Zelf zijn ze niet altijd snel om te antwoorden & zeker niet op mails, bellen dus gewoon!Echt prachtig kader! Kijk maar eens op de website.SuccesMarieke18/04/2009honnay@hotmail.com
Hey Glenn,Wat een pech, dit moet echt verschrikkelijk zijn.Misschien is dit wel ietshttp://www.inbelgium.be/banquets/belgie/vilvoorde_affli... Het heet brouwershof en ligt in Affligem, is nog Vl-Brabant, maar op de rand met O-Vlaanderen. Het is een oude hoeve en vond het daar wel heel gezellig.'k weet wel ni zeker of het vrij is van brouwer (catering wel). Ik was er op de trouw van mijn zus en zij hadden zeker hun eigen wijn meegenomen.Veel succesLeen
van: Carinehallo Glenn,vorig jaar trouwden wij in het h-Waterfront te Wetteren.Een prachtige locatie, en vrij van catering en drank. Een aanrader.SuccesCarine
Feestzaal-Feestcafé-Rent a Pub "Bouchout" te Affligem is alleszins een leuke originele lokatie. Weet zeker dat men er vrij is van catering. Wijnen ook.Misschien even informeren.