TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
13-1-2009 23:28:28
Beste Annelies,
De smoutmolen is zeker een perfecte keuze,wij komen er regelmatig,enorm vriendelijk personeel, uitstekende bediening..en prachtige zaal met die mooie belichting! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk..Mvg, Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
s
1-6-2007
|
14-1-2009 19:21:11
Ik ben er al 1 keer naar een feest geweest en dat was zeker inorde! Niet overdreven chique, maar geen taverne gevoel. Zaal is mooi ingericht. Er is een graspleintje aan om receptie buiten te houden en dan de gasten voor het eten naar binnen te halen. Dat pleintje is ook wel inorde, maar weer niet echt chique. Wel opletten met heel fijne hakken in de veranda. Dansvloer heb ik niet veel opgestaan, maar ook die is zeker inorde. In de veranda liggen houten planken, best wel mooi, maar die hadden ze beter iets dichter bij elkaar gelegd want als je hak daarin vast steekt en je komt met je bord terug van het buffet is dat nogal ambetant.
|
|
Anne
7-8-2009
|
14-1-2009 23:46:00
Hoi Annelies,
wij zijn in de smoutmolen ook langsgeweest en ik moet eerlijk zeggen deze locatie is echt prachtig. Sorry 's' (vorig bericht) maar het was wel chic! Echt af, ik vond het een droomlocatie: ze kunnen de verlichting met verschillende kleuren aanpassen, de tafels stonden héél mooi gedekt,buiten was het heel tof voor een receptie (met hoge tafels en zo). Alleen het prijskaartje viel tegen, het was boven ons budget. Maar ik vond het in ieder geval echt wel een mooie locatie. Zeker de moeite om eens langs te gaan en te informeren.
grtjs Anne
|
|
Jana
25-4-2009
|
17-1-2009 14:32:40
Ik ben er eens naar een huwelijksreceptie geweest, anderhalf jaar geleden. De zaal leek mij echt mooi, enig minpuntje vond ik de lange tafels (ik heb persoonljk liever ronde, maar kan zijn dat dat keuze van het koppel was). Ze waren wel mooi gedekt.
Receptie zelf ging door op het graspleintje. Vond ik persoonlijk een beetje klein, dat grasveldje, maar dat hangt er maar van af hoeveel mensen je verwacht hé.
Bediening was supervriendelijk, hapjes waren in orde - maar ook weer niet echt speciaal of origineel (echt de klassiekers, zoals tomaat met mozarella, meloen met parmaham, toastje met garnalen,...). Maar dat kies je natuurlijk zelf hé. Wel mooi gepresenteerd, dat zeker !
Over het avondfeest kan ik dus niets zeggen, maar aan de zaal te zien zal dat ook wel in orde zijn geweest :-)
Veel succes !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|