Terug naar overzicht
Dag Kim,heb hier geen foto's van maar heb er wel een prachtige zien staan in de etalage van JPC collection in Antwerpen !! Kan ik zeker aanraden want dat was een prachtige jurk !!Groetjes, Nathalie
Je kan misschien ook eens kijken op de site van Linea Raffaelli (www.linearaffaelli.be ). In de laatste collectie zitten er ook een paar mooie zwart-wit trouwjurken. Ik heb ze onlangs gezien op een modeshow !!Groetjes,Janick
Hoi Kim,ga anders eens langs in enkele winkels waar ze zo jurken verkopen en stel wat vragen en vraag terloops een boekje. Zeg natuurlijk ni dat het is om te kopieren he! Ik heb van meerdere winkels zo boekjes gekregen (op de trouwbeurs), maar heb ze helaas al welgegooid! Succes!
het kleedje "ella" van marylise is met zwart en wit. ik heb het zelf gepast en vond het bovenstuk zeer mooi. ik vond alleen dat er wat te weinig zwart en details in de rest van het kleed waren.http://www.marylise.net/collection.asp
In de nieuwe collectie van Ian Stuart zit er eentje...
Hey KimLeijten heeft drie jurken in het zwart-wit. www.leijtencreations.com en dan kies je voor de 'Starlight collection'.GroetjesVéronique C.
hallo toeval of niet ik ben ook in het zwart - wit getrouwd als je een foto wil zien , mag je me een e-mail sturen op bollieke@msn.comgroetjes