Terug naar overzicht
Eva,Ik heb na mijn middelbare school een heel jaar een uurtje ten zuiden van Oslo gewoond, ik ging dus heel regelmatig naar Oslo! Het is een van mijn favoriete steden in heel Europa!! Wel duur.... Wanneer trouwen jullie? Als het al mooier weer is is het zalig om over Akerbrygge te wandelen (is een soort van promenade). ZEKER Vigelandsparken bezoeken... PRACHTIG met alle beeldhouwwerken. Ik heb toen ook de Skischans Holmenkollen bezocht en ik vond dat ook leuk :-) Ik ben niet echt een museumganger dus daar weet ik niet zoveel van. Er is wel een museum rond Oslo over de vikingtijd... Ik kan nu niet onmiddellijk aan de naam denken.Ik heb trouwens nog steeds heel goede vrienden in Noorwegen wonen die deze zomer naar Belgie komen voor onze trouw, joepie!Ik hoop dat jullie Oslo zo leuk vinden als ik!Groetjes.
Dag Ellen, bedankt voor je tips! Vigelandsparken stond al op mijn lijstje en gaan we nu zeker doen.Wij zijn al getrouwd in november, maar gaan nu pas op huwelijksreis omdat we doorreizen naar Spitzbergen. En voor november waren er niet zo veel activiteiten daar.Ik ben vorig jaar 1 keer in Zweden geweest en vond het echt geweldig, dus ik hoop dat Noorwegen even goed mee valt!groetjes, eva