Terug naar overzicht
Hoi Kelly,Die familiezaken... zwijg erover... ik kan er zeker van meespreken. Wij gaan niet in het buitenland trouwen, maar dat hebben wij zeker ook overwogen. Wat je best ook eerst kan doen is even langs gaan bij jullie gemeentehuis. Het is zo dat niet alle reisbestemmingen, en huwelijken daar voor hier in België oké zijn... Het moet hier ook geldig zijn hé. Misschien kan je eerst eens gaan horen welke landen wel kunnen meetellen, en op basis daarvan kiezen.Wij gaan binnenkort op huwelijksreis naar Aruba (wij trouwen op 06/08, en vertrekken 08/08), en ik weet dat daar ook veel getrouwd wordt op het strand en zo. Maar ik weet niet of dat huwelijk dan hier geldig is, maar het is allezins een mooie bestemming, en ze hebben speciale aanbiedingen voor trouwkoppels...Veel succes !Tine
Wij hadden vorig jaar ook de Malediven in gedachte. We hebben toen onze vakantie op Sri-Lanka doorgebracht en onze heenreis ging via een tussenlanding op de Malediven, het duikparadijs bij uitstek.Terug thuisgekomen bleek dus inderdaad dat je niet op de Malediven kan huwen, je kan dus best combineren.Ik zou voor de combinatie Sri-Lanka Malediven gaaan. De Sri-Lankanen zijn ongeloofelijk vriendelijk en het is een prachtig land, wel veel armoede. Wij zelf hebben besloten om toch gewoon in België te trouwen, met al onze vrienden en familie erbij.Veel succes met het organiseren van jullie mooiste dag!!!Kurt&Katleen
Wij gaan op huwelijksreis naar Mauritius en ik denk dat het daar ook wel prachtig is. Daar doen ze zeker huwelijken die geldig zijn - stond in elke brochure. En regelmatig stond ook een combinatie Mauritius/Malediven beschreven. Ik zou zeggen stap eens naar het reisbureau. Ik begrijp dat je door de situatie ver weg wil trouwen, maar ben je zeker dat je daar later geen spijt van hebt? Je vrienden, familie, ... allemaal belangrijke mensen in je leven. Je moet ook zien dat niemand het je nadien kwalijk neemt. Blijkbaar is dat toch heel delicaat trouwen, want ik heb nog al familieruzies weten ontstaan door mensen wel/niet uitnodigen. Eigenlijk erg dat mensen niet meer fatsoen hebben en gewoon het beste voor het koppel in kwestie willen. Veel suc6
Wat dacht je van Cuba ? Paradijs om te trouwen. Heb al heel Azie gedaan maar niets gaat boven Cuba vind ik ....