Terug naar overzicht
Ik heb volgens mij op een ander forum iemand gezien dat dat ook wilde doen en die iemand zocht die dezelfde dag trouwde om samen te doen om de kosten te drukken.Misschien even rondkijken op andere fora?
Dag Kay, Ik heb dat gelezen, maar op dit forum hoor, ik dacht een 2-tal weken geleden.Ik zou even teruggaan kijken.Succes!Marieke
Ja ik heb dit ook gezien en heb er toen aan gevraagt waar en hoe maaar heb tot nu toe nog steeds geen reactie gekregen.
Hopelijk voor jullie vallen ze nt allemaal dood aan u voeten hé!
Destijds bij het Bruidsparadijs, maar euh... verschiet niet van het prijskaartje hé...x
Ik heb eens gehoord dat je dit op internet kan bestellen. De vlinders worden dan geleverd in een isomo-doos, die je op een lage temperatuur moet bewaren zodat ze in slaap zijn en blijven.Ze zijn wel allemaal afzonderlijk "verpakt". Een x-tal uren voor je ze nodig hebt moet je ze allemaal "uitpakken" en warmer zetten, zodat ze goed wakker zijn tegen dat ze mogen gaan vliegen.Op welke site je dit kunt bestellen, weet ik niet, maar misschien als je wat googlet ?Ik heb het toen zelf gezien toen ze wegvlogen en het was echt prachtig ! Maar waarschijnlijk inderdaad niet goedkoop...Veel succes !
Mijn schoonbroer/zus zijn vorig jaar september getrouwd en hadden ook vlinders... Het was supermooi, maar de vlinders hadden een soort 'stof' bij zich die vlekken heeft gemaakt op mijn schoonbroer zijn kostuum, gingen er niet vanaf. Allemaal witte spikkeltjes. Wat de prijs was weet ik niet, was een cadeau'tje van de zus van de bruid.
ik zag op de website van het bruidsparadijs, dat je die via hen kan bestellen. Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje het toppunt van luxe als je weet dat die vlinders in een laboratorium speciaal gekweekt worden, enkel en alleen voor trouwers met véél geld. En dat terwijl de vlinders in de natuur het tegenwoordig zo moeilijk hebben om te overleven, schandalig vind ik zelf.
Als je ze zelf wilt kweken: 17,50€ bij de vlindertuin van Haarlem in Nederland, mooie koolwitjes. Ze verkopen ze als "lespakket" maar ik denk dat je ze zo ook kunt krijgen. Wel opletten: ze worden niet naar het buitenland gestuurd, dus ofwel moet je ze ophalen ofwel moet je ze naar een postkantoor aan de grens laten sturen en daar ophalen, of via een kennis in Nederland?Veel succes!