Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vlinders Bestellen

14-1-2009 12:27:27
Dag Mensen Allemaal,

Vele onder jullie gaan hier misschien niet mee akkoord.

Maar ik zou graag in plaats van Duiven, Vlinders los laten Bij het buitenkomen van de kerk.
Ik weet alleen niet waar ik dit zou moeten bestellen.

Kan er iemand mij helpen Aub?

Alvast bedankt

Kay
peeters.kay@hotmail.com

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 419

Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik14-1-2009 13:02:13

Ik heb volgens mij op een ander forum iemand gezien dat dat ook wilde doen en die iemand zocht die dezelfde dag trouwde om samen te doen om de kosten te drukken.

Misschien even rondkijken op andere fora?

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-1-2009 13:19:31

Dag Kay,

Ik heb dat gelezen, maar op dit forum hoor, ik dacht een 2-tal weken geleden.

Ik zou even teruggaan kijken.

Succes!

Marieke

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik14-1-2009 13:32:07

Ja ik heb dit ook gezien en heb er toen aan gevraagt waar en hoe maaar heb tot nu toe nog steeds geen reactie gekregen.

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik14-1-2009 15:19:22

Hopelijk voor jullie vallen ze nt allemaal dood aan u voeten hé!

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik15-1-2009 14:19:54

Destijds bij het Bruidsparadijs, maar euh... verschiet niet van het prijskaartje hé...
x

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik15-1-2009 15:28:15

Ik heb eens gehoord dat je dit op internet kan bestellen. De vlinders worden dan geleverd in een isomo-doos, die je op een lage temperatuur moet bewaren zodat ze in slaap zijn en blijven.
Ze zijn wel allemaal afzonderlijk "verpakt". Een x-tal uren voor je ze nodig hebt moet je ze allemaal "uitpakken" en warmer zetten, zodat ze goed wakker zijn tegen dat ze mogen gaan vliegen.

Op welke site je dit kunt bestellen, weet ik niet, maar misschien als je wat googlet ?

Ik heb het toen zelf gezien toen ze wegvlogen en het was echt prachtig ! Maar waarschijnlijk inderdaad niet goedkoop...

Veel succes !

Annelies
29-5-2009
 Meld misbruik15-1-2009 16:46:07

Mijn schoonbroer/zus zijn vorig jaar september getrouwd en hadden ook vlinders... Het was supermooi, maar de vlinders hadden een soort 'stof' bij zich die vlekken heeft gemaakt op mijn schoonbroer zijn kostuum, gingen er niet vanaf. Allemaal witte spikkeltjes. Wat de prijs was weet ik niet, was een cadeau'tje van de zus van de bruid.

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik16-1-2009 13:35:42

ik zag op de website van het bruidsparadijs, dat je die via hen kan bestellen. Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje het toppunt van luxe als je weet dat die vlinders in een laboratorium speciaal gekweekt worden, enkel en alleen voor trouwers met véél geld. En dat terwijl de vlinders in de natuur het tegenwoordig zo moeilijk hebben om te overleven, schandalig vind ik zelf.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 16:39:56

Als je ze zelf wilt kweken: 17,50€ bij de vlindertuin van Haarlem in Nederland, mooie koolwitjes. Ze verkopen ze als "lespakket" maar ik denk dat je ze zo ook kunt krijgen. Wel opletten: ze worden niet naar het buitenland gestuurd, dus ofwel moet je ze ophalen ofwel moet je ze naar een postkantoor aan de grens laten sturen en daar ophalen, of via een kennis in Nederland?
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...