Terug naar overzicht
Altijd heb ik je lief ClouseauIemand als jij Barbara DexIk heb je lief Paul de LeeuwIk heb de hele nacht liggen dromen Wolter KroesEen beetje verliefd Andre HazesGelukkig zijn Ann ChristyIk denk aan jou ClouseauIk krijg een heel apart gevoel vanbinnen Corrie KoningsStil in mij Van Dik HoutKvraagetaan FixkesEen dag uit duizend dromen Frans BauwerAls sterren aan de Hemel staan "Maak me gek Gerald JolingHet is een nacht Guus MeeuwisToen ik je zag HeroLelijk van dichtbij Huub Hangop (sorry, grapje hé)Stapel op jou Jan SmithZo jong De KreunersDe steen Paul de LeeuwHet is altijd lente Peter De KoningOh Heideroosje Ray FrankyAlles kan een mens gelukkig maken Rene FrogerMalle Babbe Rob de NijsHet werd zomer "De aarde Sarah Bettens en Jan Dewilde of urbanusDans je de hele nacht met mij De SjonniesLaat ons een bloem Louis NeefsZij gelooft in mij André HazesMeisje met de bloemen Will TuraFlappie Youp van het HekJa sorry, het niveau is serieus naar beneden gegaan. Heb beetje mee aan't spelen geweest. Er staan wel een paar leuke liedjes tussen maar die helemaal niet geschikt zijn voor een openingsdans hoor. Zoals met die lelijk van dichtbij hebben we hier al goed gelachen. (stel u voor)groetjes, Carolina
Deze vind ik wel mooi, hebben wij in onze mis:Marco Borsato – Ik hoor bij jouIk hou van jouVoor nu en voor altijdMijn hart en zielWillen je nooit meer kwijtIk heb je liefMijn hele leven langIk wist meteen toen ik je daar zag staanDat dit nooit meer weg zou gaanWant ik hoor bij jouMet alles wat ik ben kies ik vandaag voor jouDwars door de zee van tijdBreng ik je de eeuwigheidIk hoor bij jouAl zijn de golven nog zo hoogDe liefde sleept ons er doorheenIk voelde het nog nooit zo sterk als nuIk hoor bij jouZelfs als mijn hart ooit stoptBehoort het toe aan jouAan jou en aan jou alleenIk wil nergens anders heenIk hoor bij jouIk hou van jou
Bij ons zal het waarschijnlijk: Heb ik ooit gezegd van Clouseau worden. Of Zij van marco Borsato.
Hoi Wij (vooral mijn partner dan :-)), hebben gekozen voor Ik heb je lief van Paul De Leeuw. In eerste instantie verklaarde ik hem voor gek maar na het liedje een paar keer te hebben gehoord, krijg ik telkens kippenvel van. Het is een mooie en ietwat speelse tekst vind ik.GroetjesVéronique C.
Paul de Leeuw, ik heb je lief
hallo,wij hebben gekozen voor eros ramasotti en anastacia i belong to youvoor de dans met de ouders zijn we er nog niet over uitLieven en Daisy25/09/09
Stop de tijd...staat op de nieuwe cd van Marco Borsato, echt mooi en passende tekst!Magie-Philip RobrechtWat zie ik je graag-MozaïekNederlands en niet cliché!
Bij ons zal het "Zij" van Marco Borsato worden!
Wij zijn er nog niet uit. Maar ik lees hier vaak liedjes als Zij van Marco Borsato of She van Elvis Costello enz. Zulke liedjes vallen bij mij direct af. Je trouwt met twee, waarom dan enkel een lied over de vrouw? Bij mij moet het wat unisex klinken. Liedjes die over man en vrouw kunnen gaan. groetjes,Carolina
Je kan altijd een Surprise wedding dance doen. Neem eens een kijkje op you tube. altijd wel leuk om dit te bekijken :-),groetjes,