TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
21-7-2005 18:32:33
Ik maak mijn kleed helemaal zelf en lig tot nu toe niet in een rechtzaak met mezelf ;-) Nee, alle gekheid op een stokje, ik denk dat dit wel meer gebeurd... Ik hoop dat jullie er als de winnaar uitkomen!!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-7-2005 18:18:32
Amaai, wat een nachtmerrie. Ik hoop dat het voor jullie toch allemaal goed komt!
|
|
An
24-9-2005
|
25-7-2005 7:55:26
Het is eigenlijk een maffiawereld die bruidskleren. Mijn kleed is besteld bij Pierre-Yves in Brussel. Ik heb nog wel even tijd, maar mijn eerste pas was ook later dan eerst was afgesproken en toen bleek ook nog dat er 3 defaults in de rok zaten. Nu gaan ze hem opnieuw maken hebben ze beloofd tegen 9/9. Ons huwelijk is 24/9 en ik hoop dat alles dan in orde is. Anders weet ik niet wat ik ga doen. Het kan toch niet dat je 1400 EUR betaald voor een jurk die dan kapot is. De service valt dik tegen, want ze waren echt niet vriendelijk. Die mensen waren geafronteerd dat wij dierven reclameren. Toen we de eerste keer gingen en nog klant moesten worden, waren ze wel vriendelijk hoor. De bestelling binnen en dag glimlach.
Toen mijn zus getrouwd is, ging ze eerst een paar winkels bekijken. Toen ze bij Cermo in Turnhout een kleed had aangepast dat wel mooi was, zeiden ze daar dat ze het alleen een paar dagen opzij konden hangen mits een voorschot van 250 EUR. Naief en onervaren betaalt zij het voorschot. Dit alles op zaterdag rond 13u. Verder naar het bruidshuis in Brasschaat waar ze de jurk van haar dromen tegenkomt en de service wonderlijk is. Een vrouw met duidelijk heel wat ervaring laat haar stralen. Maandagmorgend om 10 u belt mijn zus naar Cermo om te zeggen dat ze het kleed niet meer opzij moeten houden en of ze haar voorschot kan terugkrijgen. Ze hadden het kleed al besteld zegden ze. En nee, ze konden geen voorschotten terug betalen. Toen we vroegen of zussen, moeder, bruidgom,... voor dat geld dan geen kleren of accessoires mochten kiezen, ging dat ook niet. 250 EUR kwijt. We hebben toen ook nog geprobeerd via een nicht van mijn moeder - zij is advocate - maar nooit ons geld terug gezien.
Een vriendin van mij had ook haar kleed besteld. Een topje en een rok. Nu hadden ze de rok een maat te klein besteld. De winkel beweert dat zij verdikt was, maar ze was geen gram bijgekomen. Zij heeft dus een andere rok moeten laten bestellen, zelfs een ander model omdat de levertijd van haar eerste keuze te lang was en dan ook nog de 2de rok betaald.
Zo zie je maar dat het dus wel vaker voorvalt. Terwijl een trouwkleed stukken van mensen kost. Toch nog veel suc6 met jullie rechtzaak.
|
|
Vicky
10-6-2006
|
1-8-2005 19:43:36
een goeie les voor jonge bruidjes zeker op tijd gan kijken voor een kleed en pas beslissen als je het echt zeker weet het zit in mijn achterhoofd
groetjes vicky
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|