Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

14-1-2009 18:40:31
Wie van de bruidjes hier doet er allemaal bedankjes.
*wat hadden jullie in gedachte
*wanneer geven
*welk budget hebben jullie ervoor

groetjes sabrina
13*06*09 nog 150 dagen

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 410

Nele
7-2-2009
 Meld misbruik14-1-2009 18:43:45

Omdat ik zelf in de plantensector werk kiezen wij voor een sleutelbloem of primula, wij geven dit op einde van de avond bij het naar huis gaan en ze kosten 0,50 euro.

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik14-1-2009 18:47:36

hey nele bedankt voor uw reactie,

ik dacht aan bruidssuiker zo van die hartjes enzo. Ga het ook de avond zelf geven wat de zondag vertrekken we al op reis.
heeft je ook aan de receptiegasten?

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-1-2009 19:16:07

Wij hebben bruidsuiker gegeven.
Die stonden opgestelt bij het gastenboek, de mensen moesten dat zelf nemen. (hebben velen niet gedaan)
Budget was zo weinig mogelijk. Uiteindelijk hebben we 100euro gespendeerd aan een 80tal zakjes met suikerbonen in.

Chantal
10-7-2008
 Meld misbruik14-1-2009 19:24:54

Wij hebben vandaag besloten om een klein plantje of bloemetje in een potje te geven. Daarin zou ik graag een prikker met een hartje op steken waarop dan onze namen en trouwdatum zouden komen staan. Rond het potje een strikje met een kaartje aan waar dan weer Bedankt op staat.
Ik heb nog het kastje waar onze geboortesuiker van onze jongste zoon in stond, misschien ga ik deze gebruiken voor het in uit te stallen of misschien bij de Gifi zo'n plantenrekje halen met drie schappen en het daarin plaatsen,lijkt ons wel leuk

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik15-1-2009 11:53:57

Wij geven een doosje met daarin een potje met aarde en zaadjes voor vergeet-me-nietjes. Besteld op een site in Nederland. Kostprijs: ongeveer 1.50€ per stuk, maar we hebben er maar een 100-tal nodig, het feest is niet zo enorm groot, dus dat komt om 150€, wat we nog te doen vonden.

Karen
11-7-2009
 Meld misbruik15-1-2009 13:14:18

Wij gaan ook bruidssuiker geven in de vorm van hartjes. We hebben zakjes gekocht die we zelf moeten vouwen en vullen en we gaan die op tafel zetten voor de mensen die blijven eten en de rest aan het gastenboek. Het komt op ongeveer 1 euro per zakje.

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik15-1-2009 13:15:39

Hey Sabrina,

Wij gaan dit weekend voor onze bedankjes kijken.
Ik weet nog niet juist wat, maar wat wel handig is; onze fotograaf stuurt op onze huwelijksdag een foto van ons door naar de winkel. De winkel gebruikt die foto dan voor op onze bedankjes.
Zo moeten we nadien geen foto's meer opsturen. zo sparen we geld uit en dat kunnen we dan extra aan onze bedankjes uitgeven.

groeten,
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...