Terug naar overzicht
Dan is het hoogtijd om een proefkapsel te proberen!!! Laat het eens opsteken en loop er een dag mee rond, om na te gaan of je er geen hoofdpijn van krijgt. Of laat het eens brushen als het los is, misschien is dat ook al een beetje anders, zonder opsteken.En anders los, zoals je het gewoon bent. Er is niets mis met iets gewoons doen op je trouw. Er gaan al zoveel dingen speciaal genoeg zijn.Het allerbelangrijkste is dat je je goed voelt op je trouwdag! Of dat nu is door iets speciaals of door iets gewoons, maakt niet uit. Als jij je goed voelt, ben je op je mooist.
Ik heb bij mijn laatste kapbeurt mijn haar laten opsteken. Ik heb de kapster gewoon laten doen. Ik was er wat bang van aangezien mijn haar fijn en onhandelbaar is. Maar ik ben positief verrast. Ik heb nog wel een half jaar. Ik kan gerust een volgende keer nog eens iets laten proberen. Met proberen doe je niks verkeert. Opgestoken of schoon gebruschd is toch altijd wat feestelijker dan je alledaagse kapsel. Allé mijn mening hé.groetjes, Carolina
Ik zou dringend eens naar de kapper gaan, succes ermee.Valerie
Wij trouwen ook over 4 weken en ik ben zondag voor mijn proefkapsels geweest. Ik moet zeggen, het is enorm mooi, maar na 3 uur kreeg ik enorm veel mijn in mijn hoofd, ik ga toch vragen aan de kapster om het kapsel wat aan te passen denk ik.groetjes sharonhttp://steve-sharon.bruiloftsite.nl/index.php
Je kan ook een beetje van beide doen, het nonchalant laten opsteken met losse lokjes ertussen. Dat ga ik ook doen. Je moet kiezen waar je je het beste mee voelt maar je kan eens proberenh en zien hoe het staat met het kleed aan want dat is toch nog anders dan in je dagdagelijkse kleding. Google eens "bruidskapsels + foto" voor voorbeelden te vinden.Veel geluk.