Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weggeven van bruid

14-1-2009 23:55:12
hey,

is er nog iemand die zich naar het altaar laat leiden door haar vader. Hoe gaat bruidegom dan naar voor met zijn moeder? en komen jullie dan samen in auto aan kerk of twee verschillende auto's.

bedankt
ilse

ilse
20-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 902

katelijne

Meld misbruik15-1-2009 9:57:15

Ja, ik laat me weggeven door mijn vader. Je toekomstige loopt dan inderdaad de kerk binnen met zijn moeder. Wij komen in aparte auto's aan. Ik zit met mijn vader in een oldtimer, de rest zit in een limousine, dus ook mijn ventje. Na de mis gaan mijn ventje en ik samen in de oldtimer.

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik15-1-2009 10:46:40

Mijn papa zal mij weggeven. Dat wil zeggen dat mijn h2b met zijn mama loopt en zijn papa met mijn mama. Wij hebben een auto voor het paar en dan volgauto's (met de getuigen, met de ouders en grootouders) Dus voor we naar de kerk gaan zit papa bij mij in de bruidsauto en daarna mijn man...
Beetje duidelijk?.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik15-1-2009 13:06:01

hey,

ik laat me ook weggeven door mijn vader en zit ook met mijn papa alleen in een auto. na de kerk gaan wij niet in een auto, het is namelijk traditie dat we wegrijden in mijn ventje zijn camion. hij is chauffeur en als iemand trouwt dan komen al de collega's tutteren als we buiten de kerk komen, dus spektakel verzekert!

groetjes

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik15-1-2009 14:18:28

hallo,
ik ga ook binnenkomen samen met mijn papa , mijn ventje met zijn mama en dan mijn mama en mijn ventje zijn papa ook samen.
wij gaan allemaal samen in de limousine en dan stappen we elk op beurt uit.
vind het wel spannend, ik weet nu al dat ik ga wenen.

Lieven en Daisy
25/09/09

arne
23-5-2009
 Meld misbruik28-2-2009 16:44:07

Dus normaal zit de bruid met papa in de wagen. Dan je mama bij je schoonpapa en dan je schoonma bij je toekomstige man. Dan de getuigen en dan de zussen. als ik het goed heb. Vanaf de kerk mag u man bij u zitten.. :)

Veel plezier!!
candy
http://arnecandy.skynetblogs.be

Lut

Meld misbruik5-5-2009 22:13:00

Ik word ook weggegeven. Maar bij ons zal het iets minder stijf zijn... Mijn lief en ik komen samen toe, want voordien gaan we de trouwfoto's nemen. Iedereen van de familie zal al in de kerk zijn, behalve mijn schoonmoeder, papa en de bruidskindjes. Dan gaat mijn lief binnen met zijn moeder, daarna volgen de kindjes en dan komen mijn papa en ik binnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info