Terug naar overzicht
Ja, ik laat me weggeven door mijn vader. Je toekomstige loopt dan inderdaad de kerk binnen met zijn moeder. Wij komen in aparte auto's aan. Ik zit met mijn vader in een oldtimer, de rest zit in een limousine, dus ook mijn ventje. Na de mis gaan mijn ventje en ik samen in de oldtimer.
Mijn papa zal mij weggeven. Dat wil zeggen dat mijn h2b met zijn mama loopt en zijn papa met mijn mama. Wij hebben een auto voor het paar en dan volgauto's (met de getuigen, met de ouders en grootouders) Dus voor we naar de kerk gaan zit papa bij mij in de bruidsauto en daarna mijn man...Beetje duidelijk?.
hey,ik laat me ook weggeven door mijn vader en zit ook met mijn papa alleen in een auto. na de kerk gaan wij niet in een auto, het is namelijk traditie dat we wegrijden in mijn ventje zijn camion. hij is chauffeur en als iemand trouwt dan komen al de collega's tutteren als we buiten de kerk komen, dus spektakel verzekert!groetjes
hallo,ik ga ook binnenkomen samen met mijn papa , mijn ventje met zijn mama en dan mijn mama en mijn ventje zijn papa ook samen.wij gaan allemaal samen in de limousine en dan stappen we elk op beurt uit.vind het wel spannend, ik weet nu al dat ik ga wenen.Lieven en Daisy25/09/09
Dus normaal zit de bruid met papa in de wagen. Dan je mama bij je schoonpapa en dan je schoonma bij je toekomstige man. Dan de getuigen en dan de zussen. als ik het goed heb. Vanaf de kerk mag u man bij u zitten.. :)Veel plezier!!candyhttp://arnecandy.skynetblogs.be
Ik word ook weggegeven. Maar bij ons zal het iets minder stijf zijn... Mijn lief en ik komen samen toe, want voordien gaan we de trouwfoto's nemen. Iedereen van de familie zal al in de kerk zijn, behalve mijn schoonmoeder, papa en de bruidskindjes. Dan gaat mijn lief binnen met zijn moeder, daarna volgen de kindjes en dan komen mijn papa en ik binnen.