Terug naar overzicht
Dat wordt door mijn zus/getuige georganiseerd, ik zou het niet willen missen. Maar ik weet dus niet wat er zal gebeuren..
Ik zou graag heel graag een vrijgezellenavond hebben en die komt er zeker aan :)!Nu net gisteren de laatste dingen besproken voor de vrijgzellen van een vriendin en wij hebben voor de workshop van Cocktails@home! Even googlen en je vindt het direct!Met er na natuurlijk de gebruikelijke pikante opdrachtjes :-), aangezien we in 'n 'luchtige' toestand zullen zijn...
Wij hebben dit niet gedaan. Wij zijn niet zo voor die spelletjes waarbij je je op de grote markt ergens belachelijk moet maken in publiek. Dat kan wel anders ingevuld worden ook, maar hoedanook wij waren er geen voorstander van.
Ik had/ wilde geen vrijgezellenavond.Mijn man heeft zich laten belachelijk maken door zijn vrienden. Als je een vrijgezellenfeest/avond/dag van maakt zorg ervoor dat er niet teveel belachelijke dingen bij zijn. Da's meestal echt niet leuk, en na een tijdje zijn de aanwezigen ook wel uitgelachen. Een half uurtje iemand uitlachen, ok, maar zo'n hele namiddag avond domme dingen doen blijft niet plezant.Ik heb de vrijgezellendag voor een vriendin in elkaar gestoken en dat was verkleed naar een pretpark gaan in een thema, dan met gewone kleren naar het pretpark. 's avonds gezellig eten en een gezelschapspel spelen en coctailsdrinken. Dat gezelschapspel was helemaal aangepast aan de bruid, met drankopdrachtjes die je gerust mocht weigeren. (wat na een uurtje ook gedaan werd).
Hey Karen,Ik ga ook een vrijgezellen hebben. Ik heb wel duidelijk gezegd dat ze mij niet belachelijk moeten maken. Ik ben niet voor het opgeklopt gedoe en mijn toekomstige ook niet.Ze hebben mij beloofd het rustig te houden, 's avonds komen de mannen en vrouwen samen in ons stamcafé. groetjesWendy
Hey!!Ik wil echt wel graag een vrijgezellen, al gewoon om eens al mijn beste vriendinnen samen te hebben. Mijn getuigen zijn mijn broers en zij kunnen mijn vrijgezellen dus niet organiseren maar 2 van mijn beste vriendinnen hebben het op zich genomen om mijn vrijgezellen te organiseren. Verkleed lopen op straat vind ik zeker geen probleem maar ik hoop dat ik mij niet té belachelijk ga moeten maken en liever ook niet het 'string in brand op de grote markt' gedoe... dat is ook niet echt mijn ding maar ik denk dat van mijn vriendinnen ook niet!X-jes,Marie
Ik heb ook een vrijgezelledag gehad, en het was zeer tof!Ik had er wel voor gezorgd dat alleen de mensen die mij het beste kenden de voorbereidingen zouden doen, en dat ik mocht bepalen wie er mee werd gevraagd, dit om nare misverstanden te voorkomen.Ze hebben zo goed als carte blanche gekregen, het enige wat ik echt niet wilde was: een stevige drankpartij. ik moest zelf kunnen kiezen of ik zou drinken of niet. Daar hebben ze zich aan gehouden. Voor de rest was het echt helemaal mijn dingwe zijn in de voormiddag gaan fietsen met spelletjes op stopplaatsen. Smiddags picknick bij een vriendin thuis. In de namiddag moest ik mij verkleden als Heidi aus Tirol en zijn we gaan gocarten en pannenkoeken eten. Tussendoor moest ik leo's verkopen om mijn eten te kunnen betalen.daarna gaan eten in een restaurant in het thema, en tot slot een nachtje stappen in het dorp waar ik opgegroeid ben.groetjesheidi13/09/2008
Beste,Ik heb afgelopen jaren al 4 vrijgezelledagen/avonden georganiseerd en leuke activiteiten waren:-cocktailworkshop-sumo worstelen (materiaal huren is niet zo goedkoop)-privé shopavond bij Monique Stam-bowling (even intermezzo, niet te lang)Ik ben ondertussen zelf Beauty Consulente voor Givani cosmetics en werd zelf al 2 keer gevraagd om een workshop make-up te verzorgen. Voor meer info mag je mij mailen: sandra_givani@live.begroetjes