Terug naar overzicht
Hoi,ik was zelf op zoek gegaan in de AVA, maar daar hadden ze er geen (althans niet in de vestiging bij mij in de buurt). Daarna ben ik naar Blokker geweest en daar heb ik een leuke, ronde doos gevonden. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je juist wil, maar daar hadden ze heel wat leuke dozen.GroetjesNathalie
Hallo,Een vriendin van me maakt een groot varken. Door een grote ballon voor het lijfje en een kleinere voor de kop te beplakken met stukjes krantenpapier en behangerslijm. Als dat droog is zal ze er een gat in maken. Dan kun je hem in roze schilderen als je dat wil. Iets wat je makkelijk zelf kan maken, maar ik had er niet meer zo'n zin in. Heb de laatste tijd al te veel in elkaar geknutseld voor de trouw. GroetjesValerie
HoiVolgende week (laatste week juli) verkopen ze in den Aldi (België)spaarpotten van "Walt Disney". Eén ervan is van Winnie de pooh samen met dat varkentje. Misschien niet echt wat je zoekt, maar het is toch een varkentje en misschien staan er nog andere mooie of originele tussen.