Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spaarvarken

22-7-2005 18:00:49
Hallo, nog 21 dagen te gaan en dan is het zo ver. Daar we elkaar al 16 jaar kennen en ons huishouden zo goed als zeker is ingericht vragen we enkel centjes voor ons spaarvarkentje. Nu ben ik nog op zoek naar een leuke doos of een reuze groot spaarvarken om klaar te zetten in de zaal. Iemand een suggestie waar ik dit zou kunnen vinden

Véronique

Véronique
12-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1721

Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik22-7-2005 18:34:21

Hoi,
ik was zelf op zoek gegaan in de AVA, maar daar hadden ze er geen (althans niet in de vestiging bij mij in de buurt). Daarna ben ik naar Blokker geweest en daar heb ik een leuke, ronde doos gevonden. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je juist wil, maar daar hadden ze heel wat leuke dozen.

Groetjes
Nathalie

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik22-7-2005 19:34:30

Hallo,

Een vriendin van me maakt een groot varken. Door een grote ballon voor het lijfje en een kleinere voor de kop te beplakken met stukjes krantenpapier en behangerslijm. Als dat droog is zal ze er een gat in maken. Dan kun je hem in roze schilderen als je dat wil. Iets wat je makkelijk zelf kan maken, maar ik had er niet meer zo'n zin in. Heb de laatste tijd al te veel in elkaar geknutseld voor de trouw.

Groetjes
Valerie

Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik24-7-2005 22:09:35

Hoi
Volgende week (laatste week juli) verkopen ze in den Aldi (België)spaarpotten van "Walt Disney". Eén ervan is van Winnie de pooh samen met dat varkentje. Misschien niet echt wat je zoekt, maar het is toch een varkentje en misschien staan er nog andere mooie of originele tussen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...