Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vergo St-Katelijne-Waver

15-1-2009 9:56:31
Omdat we op zoek zijn naar een kostuum van cossmo was ik wat aan het surfen op het net en kwam ik de winkel "Vergo" tegen in St-Katelijne-Waver. Heeft iemand hier ook zijn kostuum gehaald? Hoe zijn jullie onthaald en wat is jullie ervaring met deze winkel?

alvast bedankt

Groetjes Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 729

Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik15-1-2009 12:21:18

Hey,

Wij zijn daar allesbehalve vriendelijk onthaald en zijn dan naar Sint-Niklaas gereden naar Dewaele voor een Cossmo kostuum.

Website http://www.kleding-dewaele.be/ . Je kan op de website ook een kortingsbon van 5% afdrukken. En ze zijn daar supervriendelijk!!!

Groetjes

Lesley
20-6-2009
 Meld misbruik15-1-2009 13:34:22

Wij zijn daar vorig weekend ook gaan zien voor een kostuum voor mijn ventje in spe, de service was vriendelijk (wel een beetje pushy) tot ze doorhadden dat we nog niet meteen gingen kopen. Dan sloeg de stemming van de verkoopster onmiddelijk om en kon ze ons niet snel genoeg buitenwerken...Wij gaan nu eens kijken bij De Vos kleding in Lennik. www.devoskleding.be

Groetjes,
Lesley

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik15-1-2009 13:48:11

oei, dat is precies niet allemaal rozegeur en manenschijn. 't Is dat het zo dichtbij is voor ons, dat is wel gemakkelijk. Weet nog iemand misschien waar de collectie van cossmo volop binnen is.

Groetjes

p.s. Misschien ook iemand met POSITIEVERE commentaren?

nele
8-8-2009
 Meld misbruik16-1-2009 15:43:15

Hey,

Mijn broer is enkele jaren getrouwd en zijn kostuum kwam van Virgo aangezien we van Mechelen zijn. Het was wel mooi moet ik zeggen, maar het hefet het dubbele gekost van mijn schoonzus haar kleed! @1400 vond ik persoonlijk wat veel voor een kostuum.

Tom

Meld misbruik17-1-2009 11:30:10

Inderdaad heel opdringerig, Wij komen daar ook nooit meer. Hugo Boss in Antwerpen: zeer vriendelijk en zit als gegoten

Marita

Meld misbruik3-2-2009 14:29:08

Hallo,
de collectie van Cossmo wordt ook verkocht bij Het Bruidsparadijs te Merksem. Best op voorhand even een afspraak maken zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is (www.bruidsparadijs.be of 03/605 55 33).
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info