Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn daar allesbehalve vriendelijk onthaald en zijn dan naar Sint-Niklaas gereden naar Dewaele voor een Cossmo kostuum.Website http://www.kleding-dewaele.be/ . Je kan op de website ook een kortingsbon van 5% afdrukken. En ze zijn daar supervriendelijk!!!Groetjes
Wij zijn daar vorig weekend ook gaan zien voor een kostuum voor mijn ventje in spe, de service was vriendelijk (wel een beetje pushy) tot ze doorhadden dat we nog niet meteen gingen kopen. Dan sloeg de stemming van de verkoopster onmiddelijk om en kon ze ons niet snel genoeg buitenwerken...Wij gaan nu eens kijken bij De Vos kleding in Lennik. www.devoskleding.be Groetjes,Lesley
oei, dat is precies niet allemaal rozegeur en manenschijn. 't Is dat het zo dichtbij is voor ons, dat is wel gemakkelijk. Weet nog iemand misschien waar de collectie van cossmo volop binnen is.Groetjes p.s. Misschien ook iemand met POSITIEVERE commentaren?
Hey,Mijn broer is enkele jaren getrouwd en zijn kostuum kwam van Virgo aangezien we van Mechelen zijn. Het was wel mooi moet ik zeggen, maar het hefet het dubbele gekost van mijn schoonzus haar kleed! @1400 vond ik persoonlijk wat veel voor een kostuum.
Inderdaad heel opdringerig, Wij komen daar ook nooit meer. Hugo Boss in Antwerpen: zeer vriendelijk en zit als gegoten
Hallo,de collectie van Cossmo wordt ook verkocht bij Het Bruidsparadijs te Merksem. Best op voorhand even een afspraak maken zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is (www.bruidsparadijs.be of 03/605 55 33).Nog veel succes in je zoektocht!Marita