TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
3-9-2005
|
22-7-2005 21:57:04
tweedehandswinkeltjes? of hier op de site vind je soms tweedehandsbruidjurken en ook via google.
groetjes Valerie
|
|
Barbara
4-11-2005
|
23-7-2005 9:08:47
Dag Katrien, Ik wil ook geen traditionele trouwjurk, maar een speciaal, mooi feest-kleed. Die kosten echter ook niet weinig, hoor! Wat wil je precies: een aparte jurk, of een niet zo dure? In het eerste geval hoorde ik onlangs van een winkel in Leuven, www.atame.be (ben er wel nog niet geweest), in het tweede geval kan je misschien inderdaad je voordeel doen met een tweedehands-jurk. Persoonlijk dacht ik eerst ook iets te zoeken waar ik (een deel, bvb het topje) later nog kon van dragen, maar daar ben ik van af gestapt: ik wil iets dragen dat ik voor geen enkel ander feest zou kunnen dragen, behalve op mijn eigen trouw! Je hebt die kans immers maar één keer... Succes ermee! Barbara
|
|
Tine
6-8-2005
|
23-7-2005 10:46:23
Waarom ga je toch niet wat passen in een bruidswinkel ? Dan krijg je misschien meer een idee wat je wil. Of je kan iemand zoeken die het voor je kan namaken ? Komt meestal goedkoper uit. In sommige bruidswinkels hebben ze zelfs "einde reeksen" van de voorbije jaren, en daar is niets aan te zien. Het staat er niet op dat het een jurk is van vorig jaar hoor. Succes !
|
|
Katrien
26-8-2009
|
23-7-2005 10:54:33
Ik ken echt niemand die een jurk zou kunnen maken voor mij. En in een bruidswinkel binnenstappen en vragen naar de jurken "einde reeksen" durf ik toch niet echt. Vroeger, toen mijn zus trouwde, was een van hun eerste vragen in welke prijsklasse ze iets zocht. Ik zie me daar al zeggen: 500€ ? Ik dacht misschien daarom ook aan feest-kleed. Het is niet dat het maar 100€ mag kosten he, maar liever geen 1000€. Tweedehands heb ik ook al gedacht, maar zo op internet is de klans toch klein dat je iets vindt dat je volledig aanspreekt, en dan nog eens past ook. Daarom, liefst winkels waar ze tweedehands verkopen, of winkels waar ze aparte feestkleding verkopen. Want, ik durf echt niet in een bruidswinkel binnenstappen en zeggen wat ik juist wil...
|
|
Veerle
8-7-2006
|
23-7-2005 11:17:14
Je hebt ook zaken waar ze je trouwjurk maken a.d.h.v. een foto van een dure jurk. Die jurken zijn doorgaans goedkoper, omdat ze meteen juist gemaakt worden en omdat je zelf de gebruikte stof kan kiezen (en dus goedkopere stof kan kiezen).
Ik ken er wel eentje in West-Vlaanderen, maar kan je niet helpen voor jou streek.
Ik heb die dame leren kennen op een huwelijksbeurs, dus als er bij jou in de buurt een huwelijksbeurs is: gewoon eens binnenspringen en mss vind je dan ook zo iemand.
Zelf doe ik het waarschijnlijk niet (ben nog aan het twijfelen), omdat ik geen volledige jurk graag zie tot nu toe. En als ik zeg: ik wil die top maar met een andere kraag en andere mouwen en dan die rok met dit en dat, dan ben ik bang dat het niet mooi zal zijn en dat ik daar dan sta met mijn jurk.
Maar als je een jurk in gedachten hebt die je helemaal mooi vindt, dan zou ik ervoor gaan...
|
|
kathleen
3-12-2005
|
23-7-2005 11:25:17
Katrien,
voor een mooie en speciale feestjurk al eens gedacht aan de collectie van Kaat Tilley?
groetjes kathleen 03.12.05
|
|
Véronique
12-8-2005
|
23-7-2005 12:31:40
Dag Katrien
ik zag mezelf ook niet met een traditionele bruidsjurk..ben eerst op zoek gegaan op internet naar allerhande jurken. Tenslotte ben ik toch naar Couture Ann in Aalst gestapt om een aantal jurken uit te proberen. Ze hebben me schitterend geholpen en ben uiteindelijk toch voor een traditionele romantische trouwjurk gevallen. Qua prijzen valt het in deze winkel enorm mee. De meeste liggen tussen de 400 en 500 euro. Tenslotte trouw je maar 1 keer en wil je er echt wel goed uitzien. Stap gewoon een winkel binnen en probeer een aantal dingen uit. Je hoeft zeker niet van de eerste keer te beslissen. Neem iemand mee die je smaak goed kent en dan heb je ook gegarandeert veel plezier. Veel succes, Véronique
|
|
Sabine
1-7-2007
|
23-7-2005 17:12:11
hoi katrien, een tijdje geleden ben ik via dit forum op deze site www. clairdefemme.be (Waals Brabant)terecht gekomen. Heel hun collectie staat online met de prijs. Als het omwille van de prijs is dat je geen traditionele trouwjurk wil, dan zal je aardig verrast worden hoor. Je hebt er voor weinig geld ook degelijke dingen denk ik.
|
|
Tanja
1-8-2005
|
24-7-2005 16:54:08
Dag Katrien,
Mijn trouwjurk komt ook van bij Kaat Tilley (koningsgalerij in Brussel). Je vindt er heel mooie en speciale spullen.Ik trouw op 6/8 en overweeg om mijn jurk nadien te verkopen. Qua lengte zal het normaal geen probleem zijn (ben 1m81)en de maat is 38 à 40. succes met je zoektocht
|
|
Silvie
|
24-7-2005 19:35:43
Hoi, ik heb al gehoord van mensen dat je ook je trouwjurk kan laten maken door een naaischool. Ze doen dat op maak, model naar keuze en véél goedkoper naar't schijnt. Groetjes, Silvie
|
|
els
|
25-7-2005 16:59:03
Ik ga ook vééééél winkels afgaan op zoek naar een jurk die ik mooi vind en daarna ga ik eens kijken of ik dezelfde jurk (of een sterk gelijkende) niet goedkoper kan vinden.
Laten maken is meestal niet goedkoper omdat je ook de uren moet betalen, tenzij je je jurk zelf maakt. Je kan ook op de stofjes besparen, maar dat zie je spijtig genoeg onmiddellijk.
Ik heb twee vriendinnen die hun jurk zelf gemaak hebben en de éne had niet bespaard op de stofjes en dat was een heel mooi kleed voor ong. 500 euro (je zag niet dat het gemaakt was). De andere had ook bespaard op de stofjes en je zag dat haar kleed goedkoop was!!!!!
|
|
Katrien
26-8-2009
|
28-7-2005 13:01:22
Iemand ervaring met de winkel "Mooi" in Mechelen (Bruul) ?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|