Terug naar overzicht
Hoi MagaliWijzelf hebben 2 kindjes, 2 en 4 jaar, onze bruidskindjes en zij zullen er natuurlijk een ganse dag bij zijn. Wij gaan in de namiddag met de naaste familie eten. Wat je kan doen is opteren voor een kindvriendelijke bestemming want die kleine gastjes kunnen onmogelijk uren op hun stoel blijven zitten. Iets met een speeltuin ofzo... 's Avonds zijn ze er echter niet bij. Ik vind dit veel te laat voor hen en ze zullen zo al doodop zijn van de hele dag. Wij vonden babysit bij vrienden van mijn zus. Misschien kan je eens rondhoren in je vriendenkring of er niemand is die kandidaat babysitter is. Zo moet je toch niet iemand écht vreemd vragen en kan je met een gerust hart feesten!Veel succesGroetjes Caroline30/05/2009
Kind en gezin?Mits meerprijs blijven ze ook bij je thuis (dus bij je kindje) slapen.Ok, de morgen na jullie trouw is er dan wel iemand vreemd in jullie huis.Bestaan kinderhotels nog? Als er eentje in je buurt is, zou dat ook een mogelijkheid kunnen zijn.
ons dochtertje van bijna6 en haar neefje zullen onze bruidskindjes zijn en er zullen op het feest ook nog andere kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd zijn. Wij hebben gekozen voor een feestzaal met speeltuintje aan. Je kan ook een springkasteel huren die dag. Er is ook voorzien dat de kindjes op een rustige plaats een beetje kunnen gaan rusten.
wij hadden k-events die onze kindjes bezig hielden. niet goedkoop, maar ze hebben het fantastisch gedaan!
hoi bij mij komen er ook veel kindjes naar het feest en ik ga een babysit vragen van de Gesinsbond da dijn altijd zeer bertouwbare meisjes die met plezier op de kindjes passen je kan ze misschien naar het feest laten komen en als de kindjes moe zijn kan je ze naar het huis van je zus laten gaan dan worden jij en je ventje wakker zonder kindjes en zonder vreemde in huis veel geluk
Ons kinderen gaan een paar uur spelen in een binnenspeeltuin terwijl wij foto's gaan maken.Dan kunnen ze zich lekker uitleven.
Hey, ik heb 3 kinderen. In totaal hebben we 6 bruidskinderen. Ze blijven allen in de zaal s avonds, ik heb een aparte ruimte waar ze kunnen spelen en slapen( ik neem matrasjes mee). De jongste zal 4jaar zijn, de oudste 12jaar. Ik weet niet of ik een babysit zal vragen want de grote meisjes van 11 en 9 zullen wel op de kleinere kinderen passen. In totaal zullen er wel 10 kinderen blijven op ons avondfeest.Grtjes
Hallo,Kind en Gezin kan je niet echt inschakelen. Ik ben verpleegkundige bij K en G. Wij controleren alleen opvang maar organiseren het niet. Dus dat mag je al van je lijstje schrappen :-) Gezinsbond is wel een goeie optie denk ik.Groetjes
Vrienden van ons die trouwen binnenkort ook. Zij mogen hun kindjes naar de moeder brengen van een vriendin. Die staat er al voor te springen om nog eens kindjes over de vloer te krijgen. Zo als Magali hieronder voorstelde. groetjes, Carolina
hallo,wij hebben twee kindjes, op ons huwelijk zullen ze 2,5j en 6m zijn. We hebben het gevraagd aan een meisje dieook in de creche werkt. Zij komt naar de receptie en neemt de kindjes daarna mee naar ons thuis waar ze zal babysitten en overnachten. groetjes
wij hebben zelf 2 zoontjes en dan nog 2 bruidskindjes, ze zijn tussen de 2j en 4jaar oud, ze blijven tot na de receptie en gaan dan mee met onze buurvrouw. er komen ook geen kindjes op het feest, dit hebben we uitdrukkelijk gevraagd, we werden wel scheef bekeken omdat zelfs onze eigen kindjes er niet bij mogen zijn, maar wij kennen ze het best, ik heb echt geen zin dat mijn jongste een hele avond rond mij hangt (is nogal een mama's kindje) en van die ene avond gaan ze niet weten. wij doen trouwens een week van tervoren een kindertrouwfeest, ik ben onthaaloudere en dan zijn alle kindjes welkom
Carolien:Oei ja, je hebt gelijk. Grote fout van mij. Ik bedoelde natuurlijk de gezinsbond!
Bij ons zijn er 3 bruidskindjes (de kindjes van mijn broer), die dan 20 maand, 5 en 7 zullen zijn. De kleinste komt naar de ceremonie en de receptie, maar gaat dan met oma (de moeder van mijn schoonzus) naar huis. De twee andere blijven voor het feest. Er is een kindermenu voorzien en ze krijgen elk een doe-cadeau met stickerboeken en legoblokjes of zo (moet die nog gaan kopen). Er is een apart zaaltje met zetels waar ze kunnen een dutje doen als ze moe zijn.