Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer van suite voor korte afstand

15-1-2009 16:56:09
Hallo,

Voor onze trouw had ik graag naar de kerk geweest met een riskja of een bakfiets.
Ik woon in een klein dorpje op nog geen 200 m van de kerk. Dit vind ik een te korte afstand om af te leggen met auto's.

We weten alleen nog niet hoe we de rest van de suite naar de kerk zouden kunnen voeren. (De rest = 6 koppels)

Heeft iemand een origineel idee? (liefst niet te duur)

Trouw is midden in de zomer, we hopen dus op mooi weer.

Marieke
15-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 938

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik15-1-2009 21:03:04

Hey naamgenootje :).

Wij wonen ook zo een 1.5 km van het gemeentehuis. Ik vond het ook zot, net zoals jij zegt, om daarvoor speciaal auto's te huren.
Wij huren dus een huifkar, dat kost dacht ik iets van een 150 Euro.

Van welke streek ben je?
Wij van <Hamme, OVL.

Groetjes!

Marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Marieke
15-8-2009
 Meld misbruik15-1-2009 21:18:30

Hey,

bedankt voor je reactie.
Een huifkar is inderdaad nog een goed idee.
En 150€ valt goed mee van prijs, ik dacht dat dit meer ging zijn.
Ik ben van de westhoek.

groetjes

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-1-2009 10:10:55

Hoi Mariekes,

200m is natuurlijk ook makkelijk te voet te doen... Ik zag onlangs de fotoalbum van mijn ouders, zij zijn ook te voet naar de kerk gegaan, met de hele familie achter hen aan...
Mocht ik het kunnen, ik zou t ook doen, maar voor ons is t wat ver! (en 1,5km is ook wel een beetje te ver!)
groetjes,
Nele

s
1-6-2007
 Meld misbruik16-1-2009 13:16:57

Te voet en een rode loper leggen van huis naar kerk. Ik ken iemand dat ook heel erg dicht bij de kerk woonde en die hebben dat zo gedaan.
Of een andere versiering om de weg op te fleuren.

s
1-6-2007
 Meld misbruik16-1-2009 13:18:19

Nele,
Ik vind 1.5km ook wel te doen te voet.
Wij wonen 2 km van het stadhuis en zijn daar ook te voet naar toe gegaan. Anders lopen we ook te voet naar het centrum. Het is maar hoe je het gewoon bent en hoe je alles wil organiseren, he.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-1-2009 14:57:26

Inderdaad is 1,5km niet zo ver...
maar bij ons is het toch snel een 5tal km, en langs een ringweg, is toch ook wat anders dan door het centrum! ;))
Mijn vriend dacht aan een ezelskar! ;)) Weet niet goed wat ie er zich bij voorstelt, maar is wel origineel... Is er ondertussen wel vanafgestapt want onze feest is 20km verderop - met die ezel over de autostrade??? hihi
Voor mij zal t vervoer een verassing blijven, denk ik, hij lost er niets over.
groetjes,
Nele

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik16-1-2009 16:50:17

Hey Marieke,

Je kan die persoon van ons altijd contacteren, huifkartochten Den Teugel uit Stekene. Je geeft mijn naam maar door :).
Die persoon heeft een wagen om die huifkar te vervoeren, dus dat is geen probleem?
Hij zal mss wel wat extra vragen voor de uren/kms die hij onderweg is.

Hou me op de hoogte!

Groetjes
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Nadia
10-7-2010
 Meld misbruik28-1-2009 15:07:02

De afstand bij ons naar de kerk is 8 minuutjes. Ik vind het nogal zinloos om veel geld te spenderen aan vervoer voor deze korte afstand. Dus hoogstwaarschijnlijk zal dit stapvoets gebeuren of te wel ook met een bakfiets...

Marieke
15-8-2009
 Meld misbruik28-1-2009 15:21:46

Hallo,

Alvast bedankt voor de antwoorden.
We zijn sterk aan het overwegen om de afstand te voet af te leggen. Ook wij (de trouwers) zouden dan gewoon te voet gaan.

Nu alleen nog hopen op mooi weer :-)

groetjes
Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...