TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
16-1-2009 8:47:17
Beste Ilse,
Couture Ann is zeker een aanrader ! Ze is ongelooflijk vriendelijk en in de weer. Ze hebben daar ook meer budgetvriendelijke kleedjes. Mijn kleed kost +/- € 1.400, maar komt niet van daar.
Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
16-1-2009 8:52:46
Mijn budget voor kleding was 1000 euro. Maar ik wilde geen typische trouwkleren. Uiteindelijk heb ik een leuk kleedje in de solden voor 370 euro gekocht. Veel hangt er vanaf wat je wil.
|
|
heidi
|
16-1-2009 9:10:48
je spendeert zelf aan je kleed hoeveel je wil, vaak is het gewoon de kwaliteid dat je betaald, mijn kleed kost 2000euro, was mijn eerste gedacht, mijn zus gaat nu ook trouwen, haar kleed kost 5OOeuro en is ook zeer prachtig, je voelt alleen het verschil in de stof.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
16-1-2009 10:47:09
Dag Ilse,
Ik ben bij Linea Rafaelli geweest in Brugge, de kostprijs van m'n kleedje is +- 1.600 Euro. Veel hangt af van het model idd, stof, pareltjes, ...
Voor een lager budget zal je ook een mooie jurk vinden hoor. Ik had bijna ene gekocht van 1.200 maar ben op het laatste moment nog veranderd :).
Groetjes
Marieke 18/04/2009
|
|
Annelies
17-4-2009
|
16-1-2009 10:57:26
Hallo,
Het hangt er echt vanaf wat voor iets je wilt, en ook in welke winkel je gaat. Bij Couture Ann vragen ze direct je budget. Ze hebben daar heel mooie kleedjes die tijdens hun opendeurdagen met korting zijn! Ze hebben er kleedjes die prachtig zijn aan een redelijk budget (vanaf 500€ als ik mij niet vergis), en ik ben daar heel goed ontvangen, zelfs zonder afspraak! Couture Ann heeft ook minder bekende merken in huis, die even mooi zijn maar minder duur dan sommige andere bruidswinkels met "grote" merken. Vreemd genoeg zijn soms jurken met tierlantijntjes goedkoper dan sobere jurken! Vaak omdat de snit van een sobere jurk moeilijker is en perfect moet zijn. En een bustier met rok is ook duurder dan een kleedje uit één stuk. En de stof hé: een jurk uit zijde is duurder dan een jurk van taft, maar beide zijn prachtig! Zelf heb ik 1.200€ betaald voor heel mijn outfit: jurk (bustier met rok), schoenen, lingerie, oorbellen, halsketting, haarjuwelen, kousenband. Daar kruipt ook nogal wat budget in!
Veel geluk met je zoektocht!
|
|
Barbara
10-4-2009
|
16-1-2009 11:06:45
Hoi, Ik heb +/- 1600€ betaald voor mijn kleed(rok en bustier) + schoenen in zelfde kleur. Je hebt inderdaad veel keuze in merken, soorten en zeker in prijzen. Ik had geen vooropgesteld budget voor mijn kleed, ik wou hetgeen ik graag zag... Ik verschoot toch ook wel van sommige prijzen. Ook waar ik ben geweest (Scarpelinni in Oostende)vroegen ze mij eerst in welke prijsklasse ik zocht, zo maken ze indien je een budget hebt onmiddellijk een selectie van wat binnen je budget valt en wat niet. Veel succes bij het zoeken naar je droonjurk! Ps ik mag morgen voor mijn eerste pasbeurt... Barbara 10-4-2009
|
|
Ilse
17-10-2009
|
16-1-2009 11:47:02
iedereen bedankt voor de tips!
succes aan alle toekomstige bruidjes!
Ilse 17/10/2009
|
|
Lindsey
13-6-2009
|
16-1-2009 11:52:47
Hallokes
Ook mijn kleedje komt van bij Couture Ann. Ik ben daat heel tevreden buiten gegaan. Was eerder al eens gaan passen bij Couture Rachel in Temse maar daar kwam ik buiten met een slecht gevoel. De kleedjes die daar hongen in Temsen waren bijna allemaal in maat 38. Ik kan daar natuurlijk niet in en heb ik eigenlijk nooit eentje aangehad dat me echt pastte. Bij Couture Ann heb ik dan wel een paar kleedjes aangehad die perfect pastten. Ze helpt je zo goed, je hebt er helemaal geen complexen bij, ze zegt wat ze zelf van het kleedje vind en vraagt inderdaad naar je budget. Ikzelf kreeg mijn jurk van mijn ouders en had dus daarvoor geen budget. Toch ben ik er naar buiten gegaan met een jurk van rond 700 euro. Omdat het opendeurdagen waren ging er wel een procentje af. Bovendien heb ik er nog een reischeque bijgekregen voor een weekendje weg. Leuk! Binnenkort ga ik bij Ann mijn schoentjes en lingerie kiezen. Superleuk! Ik ben er alleszins zeer zeer tevreden! Veel succes en geniet er van!
Lindsey 20/06/09
|
|
nele
8-8-2009
|
16-1-2009 15:35:16
Hoi,
Omdat mijn mamas en oma van Brugge zijn / waren wou ik een kanten kleed. Dat heeft ons dan ook €1400 gekost van (Cymbeline) maar het is gnet zoals ik het wou. Mijn schoonzus heeft in zo een kreukelstofje haar kleed gekocht voor €700 dus het hangt echt af van de stof, afwerking e.d. In Nederland, net over de grens, zou een outlet zijn. Misschien wel is de moeite.
groetjes en succes!
|
|
Kim
12-9-2009
|
16-1-2009 15:52:03
Hoi,
Inderdaad ook ik had hetzelfde gevoel als ik soms las wat er aan een jurk werd gegeven. Mijn ouders hebben mijn jurk gesponsord, maar ik wilde hen niet op kosten jagen voor een jurk dat ik maar 1 keer ga dragen ook al wilden ze niet dat ik naar prijzen keek. Ik heb de laatste opendeurdag bij Couture Ann mijn kleedje gekocht, zonder eerst naar een prijs te kijken was het het eerste jurkje dat ik uit de reken haalde. 600 euro en het is een Leijten alsook er bovenop een reischeque voor een weekend weg. Volledig mijn smaak. Volgende maand ga ik er kijken voor mijn schoenen :)
Groetjes Kim
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
16-1-2009 15:52:03
hey, ja he, om van achterover te vallen...
maar weet dat het anders kan. Ik heb een kleedje met tierlantijntjes voor 850 euro uit de nieuwe collectie. Is echt afhankelijk van de ontwerper!!! In de winkel waar ik ben geweest verkoopt ze vroegere collecties voor 300-400 euro en je ziet dat echt niet hoor dat het een kleedje van 2008 is bv. Het komt van bruidshuis steven in Torhout. Kijk gewoon uit en vergelijk winkels, want hetzelfde kleed kan in verschillende winkels een andere prijs hebben!
Succes!
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
16-1-2009 15:52:09
hey, ja he, om van achterover te vallen...
maar weet dat het anders kan. Ik heb een kleedje met tierlantijntjes voor 850 euro uit de nieuwe collectie. Is echt afhankelijk van de ontwerper!!! In de winkel waar ik ben geweest verkoopt ze vroegere collecties voor 300-400 euro en je ziet dat echt niet hoor dat het een kleedje van 2008 is bv. Het komt van bruidshuis steven in Torhout. Kijk gewoon uit en vergelijk winkels, want hetzelfde kleed kan in verschillende winkels een andere prijs hebben!
Succes!
|
|
kim
10-7-2009
|
17-1-2009 14:11:57
Prijs is echt zeer afhankelijk van het merk maar ook van de gebruikte materialen. Als je bv. een kleed met veel kant wil dan moet je toch op een groter budget rekenen (ik heb 1700 betaald voor een kleed van Rosa Clara met kant en dat was nog een goedkoper model)Je kan ook kleedjes met tierlantijntjes vinden voor een stuk minder. Misschien is het een aanrader om eens op zoek te gaan naar een Turkse huwelijkskledingwinkel (hier in Limburg heb je die veel bv. Aselin, Sposa, Burcum,...) Daar stap je voor ongeveer 1000€ of minder buiten met een heel mooi kleedje. Veel succes!
|
|
Vera
22-8-2009
|
17-1-2009 16:09:11
Hey Ilse, mijn kleed kost €1200, maar daar komen nog verstelkosten bij. Ik denk dat ik uiteindelijk op zo'n kleine €1400 ga uitkomen omdat mijn jurk met knoopjes sluit vanachter, maar ik wil een geregen jurk dus dat kost wat meer. Ik zou zeggen: als blijkt dat je droomkleedje echt veel geld kost, doe dan nog een aantal winkels en misschien kom je een even mooie jurk tegen die wat budgetvriendelijker is. Zo is het bij mij gegaan. Ik had eerst een prachtige jurk van cymbeline gepast van €1700, maar ik was ervan overtuigd dat er ergens anders een soortgelijke jurk zou hangen aan een lagere prijs. De aanhouder wint! In één winkel in Hasselt had ik een Marylise aangehad van zijde (€1600), maar die kon ik eventueel ook laten maken in een goedkopere stof. Daar kan je misschien ook eens naar vragen?
|
|
Saskia
20-5-2009
|
20-1-2009 14:03:58
@Nele
Weet je misschien waar die outlet in Nederland is ?
Thx ! Saskia
|
|
werner
28-5-2009
|
21-1-2009 22:28:42
Hey, Ik heb mijn trouwkleedje gekocht in een winkel waar het uitverkoop was en heb 980€ betaald.In de Kortrijkstraat in Deinze is er een outlet van Pierre Yves met kleedjes tussen de 500 en 1000€. Ze werken enkel op afspraak denk ik. Misschien eens kijken op internet. Veel succes!! Groetjes, Nathalie
|
|
Els
18-7-2009
|
23-1-2009 23:02:54
hoi, ook ik heb een vraagje over de kostprijs van een bruidsjurk. is er een verschil in prijs tussen verschillende winkels? Ben vandaag in het Bruidshuis in Merksem geweest en heb daar één van Marylise gezien voor 1300€, zou die in een andere goedkoper zijn? groetjes
|
|
Ilse
17-10-2009
|
24-1-2009 15:46:40
vergelijken kan nooit geen kwaad. Ik heb hier al verschillende items zien passeren over verschillende kostprijzen voor dezelfde jurk. Ik ken het bruidshuis niet, dus ik weet ook niet of het een dure winkel is.
Nog veel succes. Groetjes Ilse
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|