Terug naar overzicht
Hey Barbara,die ballonen in de vorm van een hart verkopen ze ook bij AVA (en ik dacht dat ze daar zelfs goedkoper waren)groetjeskathleen03.12.05
Toen wij naar het bruidsparadijs gingen was dat ook vooral om de wagens te zien... amaai, viel dat tegen... precies een autokerkhof... ze staan daar zo allemaal dooreen en zo. En de winkel zelf, is precies een magazijn, wij waren er vlug buiten. Maar ieder zijn goesting hé... ik heb er wel gezien dat ze er goedkopere trouwjurken hebben...
Wij zijn er ook eens binnengestapt. Vooral goed om ideetjes op te doen, ze hebben er best veel accessoires en alles ligt er bij elkaar wat wel handig is. Maar er iets kopen zou ik niet direct doen. Ik vond het ook nogal een rommelige bedoening en inderdaad: vooral de auto's zijn in slechte staat.
Sloeg ook nogal tegen qua auto's. Ze hadden er een hele uitleg voor: als je er één bestelde zouden ze hem renoveren. Dat vond ik nu maar zozo...
Idd - valt er tegen hé. En dan vond ik ze persoonlijk nogal onvriendelijk. Naar 't schijnt vallen hun auto's en bussen regelmatig in panne tijdens je trouw.
hey barbaraik had eens geinformeert voor de prijs en ze dachten dat ik al onmiddellijk een bestelling had geplaats en dit was nog maar via het net dus ik weet ook niet ofdat ik er ooit ga binnen stappengroetjes vicky