Terug naar overzicht
Hey Elke, op 14 februari is het juist een jaar geleden dat mijn vriend, ondertussen man, mij ten huwelijk had gevraagd! Nu je tafelindeling, wij zijn 3 weken op huwelijksreis naar Amerka geweest en hadden als tafelindeling alle nationale parken en steden die we gingen bezoeken. Ik zou het vooral niet te ver zoeken. Je kan een hobby gebruiken of bijvoorbeeld muziek of allemaal verschillende films die jullie graag zien... Of vrienden van ons hadden per tafel een ander snoepje of een ander land. Keuze genoeg dus... Ik zou zeggen denk er nog is over na en je komt er wel.Groetjes
Hey,Omdat jullie dag op valentijn valt, lijkt de kleur rood wel iets leuk om mee te doen.Per tafel: vb. rode ballonnen, rode snoepjes, rode lintjes, ... Die je kan laten afgeven bij het binnenkomen.Wij gebruiken kleuren.Groetjes,Cindy
Per tafel een gekleurde kaars met het zelfde lint vb rood.. en bij het binnenkomen krijgen de gasten een minikaarsje in het kleur of theelichtje in hetzelfste kleur!! Pret gegarandeerd..Mijn man doet dit met auto's.. neemt oude foto's van auto's en zal dit verwerken in een soort kaartspel en dat wordt dan uitgedeeld door de kelner.
Ook wij trouwen zaterdag 14 februari...leuk!!Het schiet al op,en ook de tafelschikking is inderdaad moeilijk!Wij hebben alleen receptie,maar de zaal waar je je feest/etentje geeft,kan je toch wel helpen?Anders eens zoeken op google....