Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Inderdaad een speciaal gevoel, hoor, in ondertrouw gaan! Wij hebben het gewoon bezegeld met een lieve blik, een dikke knuffel en ene innige kus... Persoonlijk ben ik niet voor al die feestjes, op de duur geef je voor alles een feest: verloving, ondertrouw, schieting, vrijgezellenavond, en dan de eigenlijke dag nog... ik vind dat wat overdreven. Maar laat dit je natuurlijk vooral niet tegenhouden als jij er zin in hebt!Groetjes,Barbara
Op zich stelt die "ondertrouw" niet zoveel voor hoor... wat formaliteiten... wij hebben gewoon bij thuiskomst een lekker glaasje wijn gedronken. Maar iets speciaals aandoen ? Neen, dat hoefde voor mij niet...
Nu vraag ik me eigenlijk wel af wanneer je in ondertrouw bent? Wij trouwen binnen 41 dagen en heb nooit beseft dat wij in ondertrouw zouden zijn?!groetjesValerie
Na onze aangifte van ons huwelijk bij de burerlijke stand, de ondertrouw dus, zijn we met z'n tweetjes gaan eten. We hadden nog een kadobon liggen en vonden dit een ideaal moment om deze te verbruiken. Het was na een werkdag en vonden het best gezellig om gewoon in de week eens te gaan eten en iets te vieren.
Valerie, voor je kan trouwen in het stad- of gemeentehuis ben je verplicht eerst in ondertrouw te gaan bij de burgerlijke stand van de gemeente waar je trouwt. Da's een administratieve formaliteit.Lieve
Wij hebben gewoon onze elektrische bbq op tafel buiten gezet en lekker samen gezellig buiten gegeten met een glaasje wijn. We doen dat wel meer, maar we wilden toch zeker ook gezellig samen eten na onze ondertrouw (op een dinsdag). Onze ouders en zussen hebben zo wel eens proficiat gezegd, maar meer om te lachen dan echt omdat ze een feest verwacht hadden.