Terug naar overzicht
Hoi Liesbeth,Het is zeker en vast niet makkelijk om gepaste muziek te vinden. Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt !Wij hebben gekozen voor 'Magie' van Philippe Robrecht om te laten spelen terwijl we het huwelijksregister ondertekenen. Veel succes nog !Groetjes,Jill
hallo Liesbeth,wij hebben gekozen voor eros rammasotti en anastacia i belong to you , wordt ook onze openingsdansgroetjes Lieven en Daisy25/09/2009
halloben ook volop bezig met mijn misboekje,tip voor liedje:Idia Arie, Ready for lovegroetjes
Hoi Liesbeth,wij kiezen voor From this moment van Shania Twain, vind ik wel toepasselijk!Veel succes!Ilse
Hey Liesbeth,wij kiezen voor it is you van Dana Glover. Komt uit de film van "Shrek". Supermooi nummer en heel mooie tekst.grtzSofie29.08.2009
Beste Liesbeth, Alleluiah uit shrek is ook zeer mooi en rustig. En er bestaan verschillende versies van. Ik vind deze de mooiste, het origineel is van Leonard Cohen maar vind ik te donker en traag.
ik ga mijn dienst proberen vullen met liedjes uit de verschillende disney film. daar komen heel mooie liedjes in. zo komen we de kerk binnen op 'circle of life'
Wij gaan kiezen voor een akoestisch nummer van Raymons vh Groenewoud: ik zal jouw man zijnLuister maar eens naar de tekst echt supertoepasselijk!Succes er nog meeine