Terug naar overzicht
... dagen na de 1ste kusbezegelen wij ons geluk met een huwelijk.alvast een voorbeeldje...
Hallo,Ik heb nog 2 tekstjes gevonden die je eventueel kunt gebruiken voor je uitnodiging... Succes!Vroeger was er ikToen kwam jijJij en ik werden wijWij samenTwee ringen een woord JaJaren geleden is iets begonnen dat kwam als een wonder, zo plots zo onverwacht, maar het was iets mooisen het werd mooier met de dag, specialer met de maand en het werd iets waarvan je niet kan zeggen, hoe wonderbaar het is, maar waar je stilzwijgend kan van genietentot in het diepst van je hart.Groetjes,Natalie.
hey,ons tekstje is Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.Nu heeft mama eindelijk haar zin,ze krijgt haar lang verwachte ring.bij ons is dat wel toepasselijk want voor mijn ventje hoeft een huwelijk niet maar ik vind het o zo belangrijk.Lieven en Daisy25/09/2009
Beste Wendy, ik ga waarschijnlijk paar zinnetjes uit liedje van openingsdans nemen. Is wel in het engels maar kan je ook vertalen. Komt uit nummer van Natalia heet everything and more...and every day I didn't know you, you were still ment for me...Pluis uw openingsdans eens goed na, meestal kies je niet alleen op melodie maar ook op tekst, bij ons is Natalia zeer toepasselijk.
Bij ons is het:Hier staan we dan aan de rand van een nieuw begin. Dus geef me je hand. Geef me ze allebei en zeg me heel even dat je niet kunt leven zonder mij.Barbara10-4-2009