Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben ook voor deze zaal gekozen!Ik vond ze enorm verzorgd en ook super-romantisch van inrichting!Onze trouw gaat door op 23 mei, dus daarna zal ik pas meer weten!Bij vragen helpen ze je wel vlug hoor.Indien je nog iets wil weten mag je me altijd mailen kaat.bekaert@skynet.beWanneer is jullie trouw??GroetjesKaat
Hey, wij hebben ook voor deze zaal gekozen. We trouwen wel pas 17 april maar, we zijn daar al een paar keer geweest voor een trouwfeest en het was altijd heel lekker en de mensen die trouwden waren er ook content van.GroetjesIne
Mercikes voor het antwoord! Proficiat trouwens met jullie verloving. Het is al heel wat als je positieve ervaringen en reacties hebt ivm de zaal en het eten.April is toch niet zo veraf meer hoor! Veel plezier in ieder geval en geniet er maar van!
Hey ElineWij trouwen ook in deze zaal, op 17 oktober.Wij waren ook van bij het begin overtuigd van de zaal omdat het inderdaad een heel mooi kader heeft en een leuke tuin... En niet te vergeten natuurlijk ook superlekker qua eten! Als je hier graag wilt trouwen, niet twijfelen! Maar wel op tijd erbij zijn want in juni vorig jaar waren ze al begonnen aan 2010.groetjes en veel succes!