Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels suitekleding w-vl

17-1-2009 17:59:51
wie kan nog winkel aanbevelen waar jullie tevreden van waren voor suitekleding, liefst regio roeselare-kortrijk en omliggend
dank u, groetjes vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1495

evi
4-7-2009
 Meld misbruik18-1-2009 13:59:02

hey,

wij gaan binnen een maandje kijken bij la sposa, mijn trouwkleed heb ik daar gekocht. Vriendelijk personeel allesinds. en anders zullen wij eens naar de robel gaan moesten ze hun goesting niet vinden.

groetjes evi

www.everyoneweb.co

Liselotte
22-8-2009
 Meld misbruik18-1-2009 18:51:25

Schijnt dat primadonna in Deerlijk ook gekend is als goed.

Katrijn
12-9-2009
 Meld misbruik18-1-2009 18:51:55

La sposa is inderdaad een serieuze aanrader!
Ik heb er in december mijn trouwkleed gevonden. Ze hebben een enorme ruime keuze, ook wat suitekledij betreft.
En wat ik het belangrijkste vond: ze zijn enorm eerlijk. Ook al kunnen ze een kleed verkopen dat hen veel meer oplevert, als ze je met een ander goedkoper kleed mooier vinden, zullen ze je dat eerlijk zeggen.
Dat mocht ik alvast ervaren.

Mijn mama gaat in februari eens gaan kijken voor de suite. Dan zou de volledige nieuwe collectie moeten binnen zijn.

Veel succes!
Katrijn.

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik18-1-2009 19:12:47

Ik ben voor suitekledij naar la sposa outlet geweest. Je kan er zowel voor trouwkledij als suitekledij prachtige koopjes doen.

Mvg,

Delphine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...