Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindje

17-1-2009 18:58:00
Hallo,

Wij trouwen op 3 juli. Zijn vandaag eens gaan rondkijken voor een kleedje voor ons bruidsmeisje (6 jaar). We hadden eerst gedacht om iets in de communiecollectie te kopen maar het is toch niet echt wat we zoeken. Ons meisje zou graag een prinses zijn die dag! Weet er iemand waar ze kledij verkopen voor bruidskindjes want dat hebben ze toch niet in alle bruidswinkels. Wij wonen in de kempen.
Alvast bedankt voor jullie reacties en veel succes met jullie voorbereidingen!

Evy

Evy
1-1-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1040

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik17-1-2009 19:46:45

Hey,

Onze bruidskindjes komen ook van de kempen.
Wij hebben gezien naar princess in Antwerpen en ook Le Chapeau. Princess is wel meer dan het dubbel van de prijs.
We gaan nu ook eens bij Linx gaan zien in Leuven. Als het daar niet goed is gaan voor het kleedje bij Le Chapeau.

Groetjes, Laura
11 juli 2009

evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-1-2009 23:14:52

Dag naamgenootje,

Hier nog eentje uit de Kempen ;-)
Wij zijn van de zomer getrouwd en wilden voor ons zoontje (2j) een leuk kostuumpje. Uiteindelijk kwamen we terecht bij humpiedump.nl Zij hebben in Spijkenisse een winkel. Voor 85€ waren wij volledig gesteld, schoenen in. Wij hadden geen bruidsmeisje, maar de kleedjes die ik zag hangen zagen er prachtig uit! En wat de kwaliteit betreft...schitterend!
't Is een stukje rijden, maar vond het zeker de moeite waard. Uiteraard kan je ook online bestellen.

Groetjes Evy
169 dagen getrouwd

Evy
1-1-2011
 Meld misbruik17-1-2009 23:29:57

Bedankt voor jullie reacties!

an

Meld misbruik18-1-2009 13:43:56

hey,
wij trouwen op 20 juni en we zijn vandaag ook in de communiecollectie gaan kijken voor de kindjes, ons bruidsmeisje is 5 en ze paste in het kleinste communie kleren. we zijn in pompon in hoogstraten geweest, daar had je ook witte kleedjes. ik heb op een site in antwerpen ook gezien communie en ceremonie kledij, maar weet niet meer welke site. op internet googlen zou ik zo zeggen.. veel succes, ons bruidsjongen is dan 2 jaar en daar is nog geen collectie van binne komt pas half februari, maar ik weet niet hoe oud je kindjes zijn.
groetjes an

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info