Terug naar overzicht
Hey,Onze bruidskindjes komen ook van de kempen.Wij hebben gezien naar princess in Antwerpen en ook Le Chapeau. Princess is wel meer dan het dubbel van de prijs.We gaan nu ook eens bij Linx gaan zien in Leuven. Als het daar niet goed is gaan voor het kleedje bij Le Chapeau.Groetjes, Laura11 juli 2009
Dag naamgenootje,Hier nog eentje uit de Kempen ;-)Wij zijn van de zomer getrouwd en wilden voor ons zoontje (2j) een leuk kostuumpje. Uiteindelijk kwamen we terecht bij humpiedump.nl Zij hebben in Spijkenisse een winkel. Voor 85€ waren wij volledig gesteld, schoenen in. Wij hadden geen bruidsmeisje, maar de kleedjes die ik zag hangen zagen er prachtig uit! En wat de kwaliteit betreft...schitterend! 't Is een stukje rijden, maar vond het zeker de moeite waard. Uiteraard kan je ook online bestellen. Groetjes Evy169 dagen getrouwd
Bedankt voor jullie reacties!
hey, wij trouwen op 20 juni en we zijn vandaag ook in de communiecollectie gaan kijken voor de kindjes, ons bruidsmeisje is 5 en ze paste in het kleinste communie kleren. we zijn in pompon in hoogstraten geweest, daar had je ook witte kleedjes. ik heb op een site in antwerpen ook gezien communie en ceremonie kledij, maar weet niet meer welke site. op internet googlen zou ik zo zeggen.. veel succes, ons bruidsjongen is dan 2 jaar en daar is nog geen collectie van binne komt pas half februari, maar ik weet niet hoe oud je kindjes zijn. groetjes an