Terug naar overzicht
Hey!Ik ben volop bezig met mijn uitnodigingen en we hebben besloten om ze bij Carta Rosa te laten maken. Ik kan alleen maar positief zijn over hen! super vriendelijk, snelle service, bij verschillende verbeteringen van de tekst op de uitnodigingen doen ze echt niet moeilijk. Ik kan alleen maar zeggen: SUPER!!mvg,Marie16.05.2009
Hoi Ellen,wij hebben onze uitnodigingen daar besteld. En we zijn super tevreden. We zijn eerst bij hen langs geweest in Brasschaat om alles even te overlopen. Ik vond het gemakkelijker dan kon ik daar de kleuren en lettertypen 'life' even bekijken, maar dat hoeft niet perse hoor. Je krijgt de proefvoorbeelden via pdf doorgestuurd en dan kan je eventuele wijzigingen doorgeven. Wij hadden onze kaartjes binnen de drie dagen nadat we ze besteld hadden. En iedereen is er echt enthousiast over. Als je wil stuur ik je onze uitnodiging wel even door. Mijn e-mailadres: ilsejansen25@hotmail.comGroetjesIlse
Wij hebben er ook onze uitnodigingen besteld, en zijn er heel tevreden over. De reacties van de genodigden zijn ook super-positief!Groetjes,Elke
Heb ze gisteren ook op de huwelijsbeurs in gent gezien en inderdaad, ze leveren mooi werk!Ga er ook over nadenken om ze daar te bestellen.
Volgens mij zijn ze wel wat duurder dan bij de drukker! Klopt dat?
@ Katrien,Afhankelijk van welk formaat je neemt verschilt de prijs maar een klein beetje... op de website vind je alle prijzen terug. Het is ongeveer 260 euro voor 150 prints.... Ik heb er eigenlijk geen idee van of dit duur is of niet :-) Die prijs klinkt zeer redelijk voor mij....of ben ik fout? Ik heb met een andere drukkerij gesproken en in totaal kwamen de kosten zelfs hoger uit (vaste + variabele kosten) dan bij Carta Rosa. Wat denken jullie van de kostprijs van Carta Rosa? Duur? Alle reacties welkom! Bedankt!Ellen
Hey!ik vond het gewoon super gemakkelijk dat ze alles konden doen, menu, misboekje, gastenboek, stickers voor bedankjes etc... bij een gewon edrukker kunnen ze dat meestal neit allemaal. heb 2 offertes gevraagd aan zo'n organisatie dat vanalles doet en carta Rosa was bijna de helft van de andere offerte, dus ik dnek toch, heel redelijk. Bij Carta Rosa kunnen ze je ook helpen met de lay-out en tekeningen op de achtergrond enz.groetjes,Marie