Terug naar overzicht
Bij ons was er ook "eeuwigheid" van Clouseau bij (vond ook de tekst passend).Groetjeselisadiana1@hotmail.com
Hoi,Wij gebruiken een beetje verschillende muziek. Maar de liedjes hebben een binding met ons.Zo kom ik bijvoorbeeld binnen op Angels van Robbie Williams het is een prachtig lied en mijn papa hoort het ook heel graag enz....Zo gebruiken we bij het buiten gaan I want you to want me gezongen door Gwen stefanie ik denk dat je iets moet zoeken wat bij jullie past.Succes
hey, wij hebben ik wil je bart peetersik hou van u noordkaaphave a little faith in me waltzing mathilda tom waitsniet te alledaags en niet te melig...veerle
hey imke,wij hebben wel voor k3 gekozenik wil met je trouwen , we hebben 2 dochter en ze zijn nogal een k3 fangroetjes Lieven en Daisy25/09/2009
Bij binnenkomen draaien wij:Ons moment van Gerald troost,en bij het verlaten van de kerk:IrishBlessing...
Hoi,Ik kwam binnen op "starlight" van Muse, voorts hadden we ook nog "favorite adventure" van K's Choice, "ik hou van u" van Noordkaap, Alegria van Cirque du Soleil, en "what a beautiful day" van the levellers om buiten te gaan.Gewaagde keuze, maar volledig onze stijl. Ik heb toch niemand horen klagen achteraf.GroetjesKim171 dagen getrouwd