Terug naar overzicht
Wij zijn in onze zoektocht naar domein Carlton geweest. Wij vonden het heel mooi en de prijs valt heel goed mee, maar de tuin ligt vlak bij de autostrade. Er is dus veel lawaai, dat lossen ze op met muziek, maar dat vond ik niet echt stijlvol.Ben er nooit geweest, dus over eten enzo kan ik niets zeggen.GroetjesK
Hallo,Wij zijn ook op het gemak aan het rondkijken voor een geschikte, stijlvolle zaal. Domein Carlton staat ook bovenaan ons lijstje (samen met St-Hubert/Ronse, De Lissewal/Elverdinge, Cortina/Wevelgem, Alta Ripa/Outrijve).Ik had ook graag geweten hoe het eten en de prijs in Domein Carlton meevalt. Heb hier nog niet veel over gehoord. Het ziet er in ieder geval niet goedkoop uit.Veel succes in ieder geval bij de verdere voorbereidingen!Eline
Hallo,wij hebben zijn vorig jaar bij Domein Carlton gaan eten en moet zeggen was heel lekker en fijne keuken en de zaal was heel mooi aangekleed! Receptie was buiten en moet zeggen dat we geen last hadden van lawaai, was een zaterdag... Wij hebben dan zelf na rondkijken bij veel andere ook voor deze zaal gekozen en in de zomer trouwen wij er! De prijs en kwaliteit vinden wij zijn zeker oké, misschien niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste en alles wordt er vers klaar gemaakt... dus wij kijken al uit naar juni ;-)Veel succes nog bij het zoeken naar jullie zaal!
hoi,wij geven ons huwelijksfeest deze zomer in Ten Boogaerde. we zijn er nog nooit zelf naar een huwelijksfeest geweest, maar horen enkel heel positieve commentaren. Prijs kwaliteit valt het goed mee en de samenwerking tot dusver verloopt ook heel vlot.groetjes
Ik ken beide zalen. Ik ben al twee maal naar domein Carlton gaan eten met Valentijn en het was subliem. Qua prijs zit het een heel stuk hoger dan Ten Boogaerde (wij hebben bij beide zalen geïnformeerd). Domein Carlton vind ik echt een categorie hoger dan vele andere zalen. Het hangt af van wat je wenst... . Veel succes bij de keuze!