Terug naar overzicht
Hey,Wij gaan: ik heb je lief van Paul de Leeuw gebruiken, gekend maar toch hoor je het zelden als openingsdans.Groetjes,Cindy
wij hebben van Natalia - everything and more. Staat op haar laatste full cd en nog niet zo gekend omdat het nog niet uitgebracht is.groetjesImke
Aangezien ik een grote Disneyfan ben maakt 'a whole new world' bij ons een grote kans :-) (van Alladin). Maar zeker zijn we nog niet. We gaan er wel iets speciaals van maken en niet gewoon tegen elkaar plakken als je weet wat ik bedoel ;-)Succes nog met het kiezen!!Sarah30mei2009
Wij gaan een liedje van LIVE nemen 'I wonna dance with you', waarschijnlijk kent bijna niemand dit in de zaal maar het geeft ons kippenvel en ik wou ook niet zo'n typisch nummer.
Hoi,Wij hebben als openingsdans Nothing else matters van Metallica...Barbara10-4-2009
Gwendolyn,Indien ik je een raad mag geven die ik aan alle koppels geef, kies een nummer dat jullie kippenvel geeft, waar jullie je goed bij voelen. Het speelt geen rol wat de rest van de zaal ervan denkt want het is jullie nummer dat je je binnen 50 jaar nog gaat herinneren.Geert Biesemansinfo@discobarbsl.be
Hei wij gaan waarschijnlijk het eindeliedje nemen van grease 2('ll be together).We hebben de film gezien een hebben al twee de opmerking gedaan dat het een mooi liedje zou zijn als openingsdans.Moet wel weten dat we toen nog niet wisten dat we ging trouwen.t is wel nogal traag tempo.Daarom moeten we het nog eerste proberen.Ken dat iemand?Wat vinden jullie ervan?
Hallo,Bij ons wordt het 'It is you' van Dana Glover (Shrek). Is wel een lange (bijna 4min.) maar het gaat echt ons moment worden.GroetjesIrena