Terug naar overzicht
Kreta is prachtig!!! Je hebt er alles: zee, bergen, vlaktes... Zijn er deze zomer geweest en zou zo terug gaan. Rhodos is ook heel mooi.Andere eilanden die de moeite zijn Santorini & Kos. Die heb ik wel nog nooit bezocht.Misschien moeten jullie eens kijken voor een cruise....Succes
Ik ben in 2007 op Rhodos ten huwelijk gevraagd :)Het is een pracht van een eiland, zeker een aanrader!!!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
hoiwij zijn 2jaar geleden naar lesbos geweest en was heeeeel mooivorig jaar naar chios geweest, maar dat vond ik persoonlijk niet zo mooigrtjsLobke
Hoi,Ook ik zou zeker Rhodos aanraden!Het was een van de mooiste reizen die ik al gemaakt heb en zeker niet de duurste!Wij hadden hotel 'Electra Palace'. Een absolute aanrader. Dit hotel ligt wel niet in het oude stadsgedeelte, (wel aan het strand), maar met de taxi ben je zo waar je wil. Ook een auto kan je in het hotel aan een schappelijke prijs huren om zo het hele eiland te verkennen.Ik vind het echt een aanrader!
HoiWij zijn vorig jaar naar Zakynthos geweest, één van de Ionische eilanden. Prachtig eiland, heel goed hotel (Bitzaro Grande in Kalamaki)!Dit jaar, voor de huwelijksreis hebben we gekozen voor Corfu.Groetjes,Sofie
Wij hebben bijna al alles gedaan van de griekse eilanden, rhodos,kreta,kos...Wat je ook kiest is allemaal heel prachtig en elk eiland heeft zen charmes... ze zijn overal heel gastvrij.26/09/09
Hoi,wij doen een cruise naar verschillende eilanden en een week strand op Kreta.In de reisbrochures staan combinatiereizen.Persoonlijk denk ik dat Santorini het mooiste en romantische eilandje is, je kan het te voet doen en het krioelt er van de koppeltjes. De zonsondergangen zijn er prachtig!!!Véél succes.