Terug naar overzicht
Alvast bedankt voor de waarschuwing! Die weten ook wel hoe ze een heuglijk moment totaal kunnen verprutsen!
Oei, dan heb je precies wel pech gehad met de verkoopster!Ik heb daar - na 4 andere winkels te hebben gedaan - eindelijk mijn kleedje gevonden en ben er héééél tevreden van !Ik heb direct schoentjes gekregen om bij de kleedjes te passen, ze zijn meer dan 2,5 uur met mij bezig geweest, met 2 verkoopsters samen en alles met de glimlach !Twee weken later ben ik nog eens terug geweest met mijn ouders en zus om de mening van mijn vader en zus over mijn keuze ook te horen (eerste keer was ik alleen met mijn moeder) en opnieuw alles met de glimlach. Ik begon te twijfelen over de schoenen die ik had gekozen, maar ze bleef er nog andere bijhalen tot ik zeker was van mijn keuze - niets was te veel !Ik denk dat het is zoals in alle winkels: er zit altijd wel een mindere verkoopster tussen, dat heb ik in die andere 4 winkels ook gemerkt.Neen, ik kan er echt niets slechts over zeggen!4 februari ga ik terug om mijn maten te laten nemen - ik wil jullie zeker op de hoogte houden !Groetjes !