Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diana David te Meise

18-1-2009 18:05:13
Ben gisteren met m'n mama naar "DIANA DAVID" geweest, voor haar te kleden met onze trouw, ik moet jullie echt zeggen dat dit de boertigste mensen zijn die er bestaan!! Wij kwamen er binnen, werden er in het begin wel geholpen, maar nu niet super vriendelijk. Dan kreeg m'n mama vanalles om te passen, maar spijtig genoeg lag het niet in haar genre hetgene ze voorstelden. Ze toonden ook NIETS met een schoentje erbij, of een hoed (Wat al wel 10 keer was gezegd) Dus we meldden hen dat ze niet vond wat ze zag, omdat ze al wat anders in haar hoofd had en antwoorden die mensen zo 'Ja, Als je liever kleding wilt, zoals in de 'Loving you'... ja dan zit je natuurlijk met heel goedkope rommel. Daar kunnen wij u niet mee helpen! Wij zijn vooruitstrevend, ..." EXCUSEER!!! Ik vond dit echt niet geplaatst! En ik deed vandaag de "Loving you" open, en van wie staat er eengroot artikel in? Van Diana David! Dat ze eerst eens deftig de boekjes leest hè! Nee, deze winkel vond ik AlLES behalve een aanrader!!! Wil jullie maar verwittigen!

Dominique
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1579

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-1-2009 19:40:52

Alvast bedankt voor de waarschuwing! Die weten ook wel hoe ze een heuglijk moment totaal kunnen verprutsen!

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik19-1-2009 8:05:51

Oei, dan heb je precies wel pech gehad met de verkoopster!

Ik heb daar - na 4 andere winkels te hebben gedaan - eindelijk mijn kleedje gevonden en ben er héééél tevreden van !
Ik heb direct schoentjes gekregen om bij de kleedjes te passen, ze zijn meer dan 2,5 uur met mij bezig geweest, met 2 verkoopsters samen en alles met de glimlach !

Twee weken later ben ik nog eens terug geweest met mijn ouders en zus om de mening van mijn vader en zus over mijn keuze ook te horen (eerste keer was ik alleen met mijn moeder) en opnieuw alles met de glimlach. Ik begon te twijfelen over de schoenen die ik had gekozen, maar ze bleef er nog andere bijhalen tot ik zeker was van mijn keuze - niets was te veel !

Ik denk dat het is zoals in alle winkels: er zit altijd wel een mindere verkoopster tussen, dat heb ik in die andere 4 winkels ook gemerkt.

Neen, ik kan er echt niets slechts over zeggen!
4 februari ga ik terug om mijn maten te laten nemen - ik wil jullie zeker op de hoogte houden !

Groetjes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...