Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Koekjesfee

18-1-2009 19:03:42
Heeft er iemand van jullie een bruidstaart besteld bij de Koekjesfee in Hasselt? Of al eens een huwelijk of ander feest, waar zo'n taart werd besteld? Mooi zijn ze zeker, de foto's spreken voor zich! Maar ik vroeg me af of ze per persoon de prijs waard zijn? Zijn deze groot genoeg? Zelf nodigen wij een honderdtal mensen uit op ons avondfeest. Weet er iemand of zo'n taart voor dat aantal groot genoeg is om mooi te presenteren, of zou dat eerder een klein taartje zijn, dat hoewel heel mooi, niet zo'n groot effect heeft bij het binnen rijden? Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 565

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-1-2009 19:10:44

www.cakeaffairs.nl

echt MOOIE taarten

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-1-2009 19:48:01

Zoek eens via de zoekfunctie bovenaan deze site.
De koekjesfee is al een paar keer aan bod gekomen en krijgt telkens goede commentaren.

Laatst (3 weken geleden?) was er een onderwerp waarin gezegd werd dat je van een taart voor 60 personen met 80 kan eten.
Dus de taarten zijn blijkbaar wel groot genoeg. (mag ook wel voor die prijs)

Meestal wordt de taart wel vooraf opgestelt, zodat je ze een hele avond kan bewonderen. Ze wordt dus niet vlak voor het aansnijden binnen gereden. Dan heb je er bijna niets aan omdat ze dan 5 minuutjes te bekijken is en dan wordt vernielt om op te eten. Vandaar dat de koekjesfee persoonlijk (daar betaal voor) de taart komt brengen én komt opstellen in de zaal.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-1-2009 20:14:39

Bedankt!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-1-2009 22:18:46

Ik heb mijn opzoekingswerk een verricht & denk nu toch dat ik in plaats van het bruidsgebak via de zaal dat ik verplicht ben de te nemen voor het aantal genodigden (100 x 6 euro = 600 euro) een taart via de Koekjesfee zal bestellen voor een kleiner aantal (40 x 7,5 euro = 300 euro)& dit aanvullen met 2 extra desserts in het al voorziene buffet. De prijs blijft dan perfect gelijk, want het laatste wat ik wil is het weer duurder maken. :)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-1-2009 8:39:54

ik zou idd niet voor het juiste aantal taart bestellen als je nog met andere desserten werkt. want ik heb mij toen laten vertellen dat de taart hetgene was wat het meeste blijft staan

Inge
25-4-2009
 Meld misbruik3-2-2009 21:49:16

hey Karmen,

ik heb onze bruidstaart besteld bij de koekjesfee en ik ben reuzenieuwsgierig.
We zijn tot bij haar gekomen in hasselt en na een stukje proeven en (super lekker bevonden)hebben we een prachtige taart met ecru en een grote bruine strik gekozen.
Karen is ook heel vriendelijk, vrij verlegen in het begin maar dat loopt allemaal los!!
Als je kunt en durft, zeker bestellen!

BiscuitKatleen.be

Meld misbruik1-3-2009 12:23:02

Cake affaire heeft mooie taarten, maar hou ook rekening met de smaak, dit is een nederlands bedrijf en daar zijn de smaken helemaal anders dan bij ons....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...