Terug naar overzicht
Die is suuuper goed :)Ik zou die allesinds nemen ;)Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Ik vind het leuk!! Zou dit ook wel willen gebruiken, maar waar vind je een afbeelding van een mager varken? Zeker doen, ik vind het heel origineel!
een speenvarken is wel mager...
Hey,Ik vind het alleszins een vree goeie! Het is er zeker nie over ze. Ik ben ook eens gaan zoeken, en wanneer je op Google naar Afbeeldingen zoekt en ingeeft 'Skinny Piggy' krijg je er twee. Vooral het tweede is wel komisch. x
Ik vind dit ook heel leuk.Kzou het zelf ook durven nemen maar wij hebben al iets anders ( een klassieker).Ik zou zeggen: doen!Lindsey20/06/09
hey ellen,héél leuk, doen!!!Lieven en Daisy25/09/2009
Jouw suggestie van spaarvarkentje heb ik nogal gezien. Het kan zeker. Zelf vind ik het niet zo mooi, zo'n tekstvulling. Ik vind het niet veel sympathieker overkomen dan een envloppe'ke. Het draait toch rond hetzelfde, namelijk geld geven. Maar ik ben ook iemand die graag alles heel eenvoudig houd en niet teveel tralala.Maar ik heb er helemaal niets op tegen, he! Ik heb gewoon een andere smaak. Als jij dat leuk vind, doe gerust. Sommigen gaan het bedelen vinden, anderen grappig.Wij hadden een klein prentje van een pakje (ipv envloppe) en dan rekening nummer. Ik wist helemaal niet voordat ik ging trouwen dat je normaal een envloppe als symbooltje zetten. :s Ik was een beetje wereldvreemd blijkbaar want ik begreep dat tekentje eerst niet eens. Ik vond een pakje zoveel logischer en ook leuker.