Terug naar overzicht
Hey!Ik heb hier op het forum ooit eens iets gelezen over 'De Oude Talonfabriek' in Zwevezele.Dit zou een feestzaal zijn in een oude schoenfabriek, waar je tussen de machines kan feesten.Of 'De Plaetsemolen' in Oedelem. Dit is een feestzaal gebouwd rond een oude molen en daar ben je ook vrij van traiteur geloof ik, al werken ze wel regelmatig samen met Taverlani uit Hertsberge en deze is een echte aanrader.Even googlen zou ik zeggen!Grts en veel succes nog!Natalie
HeyWij hadden een toffe kapel gevonden..O.L.V ter spiegele in Marke ( op den Rodenburg in Kortrijk)
In de kelders van Rodenbach in Roeselare.Evelien
Hoi Candy,Ik keek eens voor OLV ter Spiegele. Is het mogelijk dat dit een parochiecentrum is? Of kijk ik verkeerd? Heb jij foto's of zo ter beschikking van de zaal? Heb je wat meer info over de verhuur van de zaal? Catering? Kostprijs?MercitjesGroetjesStefanie
Hoi Evelien,Bedoel je met de kelders van Rodenbach, Feestzaal Ter Eerste? Zoniet, graag wat meer info.Stefanie
Fabriekspand in Roeselare(kan je volledig ingerichten naar jou smaak/thema)Zaal Ter Eeste in Roeselare (Rodenbach): zit je idd tussen de biervaten.Kapel de Schaduw in Ardooie (een oude Kapel/theaterzaal: kan je wel geen 200 man in kwijt)
Ja, die feestzaal bedoel ik. Ik kon niet op de naam komen :-)Ik ben er zelf nog niet geweest maar op foto's ziet het er wel indrukwekkend uit.Groetjes,Evelien
ik kan jullie zeker helpen met het zoeken naar een geschikte locatie