Terug naar overzicht
Hallokes,Wat jammer voor jou. Ik denk wel dat je de bestelling nog kunt annuleren, misschien raakt ze het wel aan iemand anders kwijt achteraf. Wanneer je op zoek gaat naar iets anders bij dezelfde winkel denk ik niet dat je je voorschot kwijt bent. Het is inderdaad veel geld. Ik ga binnenkort op klerenjacht voor onze bruidskindjes. Maar in tegenstelling van jou ga ik daarvoor naar winkels zoals c&a en Jbc. Nog veel succes.Lindsey20/06/09
giede tip; ga naar brussel in Rue De Brabont(schrijfwijze weet ik niet juist) kijken, wij hebben 1 bruidsmeisje en ze is een echte prinses, met hoepeljurkje zoals een echte prinses, dit heeft ons maar 3Oeuro gekost en dit zie je er niet aan, maar het is echt mooi, ook de jongens hun pakje komt vandaar, 3 echte heertjes.16 Mei 2009
Slik, amai, da's veel geld voor mijne portemonee. Mijn (trouw)kleedje uit de gewone collectie van K. Tilley kostte 'maar' 370 euro. (wel in solden)Heb je niet zoiets dat zegt dat je een aangekocht item altijd mag terug geven binnen de X (10) dagen? Zoek dat eens op via testaankoop ofzo.Ik denk echt dat er zo iets bestaat. Dat mogen ze niet weigeren.