Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bestelling kleding bruidskinderen

19-1-2009 8:56:08
Gisteren zijn we op zoek gegaan naar kleding voor ons bruidsmeisje. We zijn bij boetiek Lief geweest om eens te kijken. Ons gedacht was eigenlijk om haar als een echte prinses te kleden maar de verkoopster liet ons alleen de communiekleedjes passen, die ook heel mooi waren. Ze heeft ons eigenlijk bijna gepusht naar een bepaald kledingstuk. Omdat haar maat er niet bij zat heeft ze een bestelbon ingevuld en toen ze ons de prijs zei vielen we bijna achterover maar mijn moeder heeft toch een voorschot van 300 euro betaald (totaal 526 euro). Nu heb ik er de hele nacht van wakker gelegen omdat het toch niet dat was wat we willen en omdat het ook eigenlijk boven ons budget ligt. Kunnen wij die bestelling nog anuleren en zijn we dan ons voorschot kwijt? Kan iemand mij dit zo snel mogelijk laten weten?

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 360

Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik19-1-2009 9:41:15

Hallokes,

Wat jammer voor jou.
Ik denk wel dat je de bestelling nog kunt annuleren, misschien raakt ze het wel aan iemand anders kwijt achteraf. Wanneer je op zoek gaat naar iets anders bij dezelfde winkel denk ik niet dat je je voorschot kwijt bent. Het is inderdaad veel geld.
Ik ga binnenkort op klerenjacht voor onze bruidskindjes. Maar in tegenstelling van jou ga ik daarvoor naar winkels zoals c&a en Jbc. Nog veel succes.

Lindsey
20/06/09

heidi

Meld misbruik19-1-2009 9:55:21

giede tip; ga naar brussel in Rue De Brabont(schrijfwijze weet ik niet juist) kijken, wij hebben 1 bruidsmeisje en ze is een echte prinses, met hoepeljurkje zoals een echte prinses, dit heeft ons maar 3Oeuro gekost en dit zie je er niet aan, maar het is echt mooi, ook de jongens hun pakje komt vandaar, 3 echte heertjes.
16 Mei 2009

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-1-2009 15:08:42

Slik, amai, da's veel geld voor mijne portemonee. Mijn (trouw)kleedje uit de gewone collectie van K. Tilley kostte 'maar' 370 euro. (wel in solden)

Heb je niet zoiets dat zegt dat je een aangekocht item altijd mag terug geven binnen de X (10) dagen? Zoek dat eens op via testaankoop ofzo.
Ik denk echt dat er zo iets bestaat. Dat mogen ze niet weigeren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...