TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
15-9-2012
|
19-1-2009 9:40:33
Dag Karen,
Om de kosten wat te drukken kan je natuurlijk zelf de uitnodigingen maken. Dit is zelfs plezant als je wat creatief bent. Een vriendin van mij heeft dit gedaan en het was echt prachtig! Glimmend papier (met glinsteringen), een opdruk in bruintinten en bruin lintje (strikje). Je hebt veel keuze bij Ava papierhandel, waar je trouwens je gelegenheidsdrukwerk kan laten verzorgen (daar heb ik wel geen prijzen van). Misschien ook eens kijken via volgende website: http://www.alles-over.com/uitnodigingen_maken/
Dan heb je ook een uitnodiging die niemand anders heeft! Je eigen ontwerp kiezen en toch goedkoper!
Groetjes
|
|
Lien
23-5-2009
|
19-1-2009 9:43:13
Wij maken zelf onze uitnodigingen, maar goedkoper is het toch niet hoor. Hangt natuurlijk af van het type papier dat je kiest!
|
|
Nele
28-2-2009
|
19-1-2009 9:52:52
Weet niet of dit goedkoper is dan wat jullie hebben gezien, maar ik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen (foto met tekst) en digitaal laten printen. Voor 172 euro had ik: • 85st A5 flyer recto verso: uitnodigingen • 35st 10x15 postkaart recto verso: uitnodiging receptie • 55st 10x15 postkaart recto verso: uitnodiging receptie + avondfeest • 30st 10x15 postkaart recto verso: uitnodiging voor de wet (is op andere dag) vond dit toch wel redelijk betaalbaar... ?? groetjes, Nele
|
|
kristel
14-7-2009
|
19-1-2009 9:58:56
hallokes,
Wij waren ook van het principe dat de uitnodigingen niet te duur moeten zijn want ze komen toch in de vuilbak. Daarom zijn we bij AVA gaan kijken. Hier heb je echt verschillende prijsklasses. Wij betalen voor 50 uitnodingen 15 menukaarten en naamkaartjes ongeveer 80 euro. De prijs hangt natuurlijk wel af van welke je kiest he. Nog veel plezier en ik hoop dat je je zin vindt.
groetjes
|
|
Leen
16-5-2009
|
19-1-2009 12:19:24
Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf gemaakt. Een collega van mijn vriend heeft voor 50 euro, wat heel weinig is, onze ideeën een vorm gegeven en ook de tekst geschreven. Met dit bestand moeten we enkel naar drukker gaan of zelf drukken thuis. Daar zijn we nog niet uit
|
|
Ilse
17-10-2009
|
19-1-2009 14:00:29
Wat je ook kan doen, is zogezegd info vragen bij een drukker, dan krijg je een aantal boeken mee naar huis waarin je kan kiezen. Zie je een kaartje dat je mooi vindt, kan je die altijd proberen na te maken. Met een beetje dikker papier en een goede printer kan je veel geld uitsparen. Ik ben het allszins van plan om het zo te doen. Na een paar dagen breng je de boeken terug naar de drukker en zeg je dat je je gedacht niet gevonden hebt, zo simpel kan het zijn!
Succes!
|
|
anne
6-10-2009
|
19-1-2009 14:44:47
ik vind het wel meevallen met duur als je kijkt naar het totaalplaatje, voor 200 stuks ongeveer 200 euro en ja sommige mensen gooien het weg maar heel veel mensen bewaren de kaart. Dat zelfde geld voor bedankjes maar wij vinden dat dit er bij hoort. Zelf maken kan ook maar kost ook veel tijd.
|
|
s
1-6-2007
|
19-1-2009 14:45:48
Wij hebben de onze zelf ontworpen en rekening gehouden met de standaard maat van een envloppe, zodat je ook al niet teveel aan postzegels moet uitgeven. Uiteindelijk hebben we 200 euro betaald voor 150 hoofkaarten + 100 avondkaarten + 50 receptie kaarten (ofzoiets, ik ben de aantallen al vergeten). Dan nog eens 23 euro voor de envloppen en nog is 40 euro voor postzegels. Ik vond dat best betaalbaar.
|
|
Inge
14-7-2009
|
19-1-2009 17:04:19
Wij hebben onze uitnodigingen volledig zelf gemaakt met ribkarton en gekleurd papier. Het resultaat kan je hier zien: http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339... De kwaliteit van de foto's is niet zo super maar zo heb je toch een idee... We wilden een persoonlijke kaart, omdat we vonden dat de meeste andere uitnodigingen niet echt persoonlijk zijn. De giraffen zijn ook het thema van onze trouw dus ze komen overal in terug (menukaartjes enz)
Het totale kostenplaatje kwam op minder dan een halve euro per uitnodiging + envelop. Maar we zijn er wel een tijdje zoet mee geweest. Als je graag knutselt, is het dus veel budgetvriendelijker om alles zelf te doen...
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
Frederic
|
19-1-2009 22:07:34
Je kan bv. een flyer laten maken, dit kan al voor 65 euro dacht ik. Stuur me gerust een mailtje, dan stuur ik u de leverancier door.
Groetjes, Frederic Vanwalleghem Huwelijksfotograaf info@fredericvanwalleghem.com http://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk
|
|
Kathy
8-9-2018
|
20-1-2009 0:41:46
kijk eens op kaartjesdrukken.nl, ik ben voor een 250 tal kaarten met 2 verschillende teksten, gekleurde tekst en druk op voorkant, inclusief enveloppen en verzendkosten een goei 250 euro kwijt.
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
20-1-2009 10:03:21
Ik denk dat de goedkoopste oplossing is gaan informeren bij een industriele drukker (die vooral reclames doet enzo).Zo heb je idd niet de kost van 'de klantvriendelijkheid' en 'persoonlijke behandeling' die je bij echte huwelijksdrukkers hebt om het zo te zeggen. Het ontwerp zelf maken kan goedkoper uitkomen maar dat is niet altijd zo. Het ontwerp betaal je dan niet (als zij het doen betaal je daar extra voor) maar als je een eigen ontwerp maakt met vb rode letter op zwart papier moeten zij andere technieken hanteren en krijg je een duurdere uitnodiging.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|