Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht..vervoer naar gemeentehuis 13 maart

19-1-2009 9:54:12
Hallo,
Wij zijn nog op zoek naar vervoer voor vrijdagnamiddag 13 maart.
We willen graag met een mooie wagen naar het stadhuis en terug.
Het hoeft geen ceremoniewagen te zijn, maar wel iets anders dan onze versleten Twingo waar we nu mee rijden.
Vertrekpunt Beselare en we willen naar het stadhuis van Roeselare.(vergoeding te bespreken)
Hopelijk krijgen we een positieve reactie.
Een toekomstig bruidje

Bruid
13-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1041

evi
4-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 15:52:12

hey,

het is te zien wat je zoekt hé, wat had je in gedachten. ik ben van zonnebeke mss kan ik je helpen in je zoektocht.

groetjes
evi 04-07-09

Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik19-1-2009 16:33:48

@ evi,
Alleszins een wagen met 4 deuren...zou wel handig zijn.Kwestie van makkelijk in en uit te stappen.
Liefst geen flashy kleur van wagen.
En we hebben de wagen enkel nodig om van Beselare naar Roeselare en terug te rijden...met een tussenpauze van een half uurtje in Roeselare natuurlijk.
Jullie mogen ook altijd mailen naar gouden_hartje@yahoo.om.
Alvast bedankt

Hans

Meld misbruik2-2-2009 0:15:44

Hebben jullie al wagen gevonden, ik kan jullie anders wel helpen.
neem gerust contact op

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...