Terug naar overzicht
als jij de schoenen mooi vindt, zou ik daar niet over vallen hoor.
hallo, ik heb vorige week ook mijn schoenen in de gewone zomercollectie gekocht. heel mooie en de hakjes zijn ook bruin. maar niemand die het zal zien onder het kleedje heen indien ze het wel zien zal het ook niet afsteken zeker. ik was het echt beu om naar echte trouwschoenen te zoeken, te duur, niet echt mijn ding gevonden.de schoenen die ik nu heb zou ik eigenlijk zo ook kopen en ze passen perfect bij mijn kleedje, veel succes nog
ik moet mijn kleed nog kiezen, maar over de kleur twijfel ik niet: sneeuwwit. Ik ben ook wel aan het twijfelen over de schoenen, sneeuwwitte schoenen kan je niet afdragen, vandaar dat ik waarschijnlijk voor beige of ivoorkleurige schoenen ga, ondanks het sneeuwwite kleed. Jij moet je er goed bij voelen en ze zijn inderdaad al duur genoeg om maar 1 keer te dragen. Vandaar ook mijn keuze voor iets toegankelijkere schoenen die ik daarna ook nog kan dragen.GroetjesIlse17/10/2009
Volgens mij gaat het niet opvallen, hoor. Zoals gezegd, ga je met moeite de punt zien. Wanneer je het eventueel wel zou kunnen zien is als je een trap oploopt en dan nog... Ooit al de trouwschoenen van een bruid met een lang wit kleed gezien, zonder dat je er achter hebt moeten vragen?? Veel kans van niet.Als dat detail je 80 euro extra waard is kan je dure 'echte' trouwschoenen kopen, maar anders zou ik gewone schoenen kopen die bij je kleed passen.Wat veel en veel belangrijker is: Ze moeten goed zitten!!!!!
Hoi.Ik heb mijn trouwschoene gekocht in Gabrielli in Roeselare ( west vlaanderen)Ze zijn van het merk Rainbow en kunnen later worden ingekleurd naar een kleur van keuze.Mijn model kost iets van een 150€ , zijn ultragemakkelijk en ik kan ze later inkleuren in het zwart of ander kleur als er vlekjes op zouden zijn. Ik ben nogal een morser.Ik zou alles overwegen