Terug naar overzicht
hallo,ik dacht dat de 3de dans werd gedanst met de getuige.groetjes
Ik dacht dat bij de derde dans de koppels terug samenkomen, dus het bruidskoppel en de beide ouderparen dansen dan samen.Misschien heeft de moeder van je man een broer met wie zij kan dansen ?Groetjes
bij ons is het zo gegaan:- koppel- bruidegom met moeder & bruid met vader- bruid met schoonvader & bruidegom met schoonmoederHet enige dat tegenwoordig nog echt verwacht wordt, is de openingsdans van het koppel zelf, dus die vermenigvuldigingen kan je evengoed achterwege laten.Ik wilde dit eerst niet doen, dat is zo geforceerd, maar mijn man ging zijn moeder halen, dus dan heb je automatisch niet veel keuze natuurlijk...Je kan er altijd mee doen wat je wilt hé, je kan altijd iemand in de plaats zetten.Een vroegere vriendin van mij had ruzie met haar ouders en heeft die niet uitgenodigd op haar trouw. Zij heeft haar buren gevraagd om de plaats van haar ouders in te nemen. Alles is dus mogelijk.
hallo,wij gaan eerst samen dansendan ik met mijn papa en mijn ventje met zijn mamadaarna gaan we het feest laten losbarstenmijn mama zit in een rolstoel en mijn ventje zijn papa is overledengroetjes Lieven en Daisy25/09/2009