Terug naar overzicht
wil je iets sportief of iets gekleed?Nu is er in de loving you een groot artikel geloof ik van kindjes..of is Bruid en Bruidegom.het onze kwam van FILOE EN FRIENDSonze jongens dragen.Witte broek met zalm rood gestreept hemdje met eventueel koraalrood tshirt erboven( niet voor in mis) tegen het morsen!!Met rode all stars eronder.Nu zijn er overal communiekleren, dus ga eens rondkijken in de plaatselijke winkels.
Hallomijn kindjes gaan voorlopen en ik vind vooral veel op het internet dat je online kan kopen in Nederlandvooral voor de meisjes is het superschattig. Het zijn precies klijne bruidjes, maar je gaat daar zover in als je wil hé, mijn dochtertje zal voor 1 dag een prinsesje zijn ;-))
hey Kelly,Ik ben ook op zoek voor onze dochter en heb via internet een leuke winkel gevonden in Gent, Doets en Doets.Zelf ben ik nog niet gaan kijken maar ben dat van plan, dus van prijzen weet ik niets.groetjes cindy
Hartelijk dank, ik ben eens gaan kijken op de site, ziet er heel mooi uit en ik ga zeker en vast daar eens een kijkje nemen.