Terug naar overzicht
Ik wist niet dat je daar feesten kon doen. Ik kom alleen maar vaak in het park. Hele mooie omgeving!
Wij zijn daar een paar jaren geleden eens naar een dessertenbuffet geweest.We kwamen aan als het al donker was en ze hadden kaarsen op de trappen gezet. In 1 woord: adembenemend!Voor de rest kan ik je er niet meer over vertellen. Dessertenbuffet was wel OK, als ik het me nog goed herinner.
Ik heb daar eens een personeelsfeest gehad, met een meerlandenbuffet.Echt een prachtige lokatie !Het eten was ook heel verzorgd, maar ik weet niet of zij een eigen keuken hebben, of met traiteurs werken en welke traiteur het dan geweest zou zijn...
Hallo caro,Ik en mijn toekomstige hebben een tijdje geleden gewerkt in het koloniënpaleis. Ze werken met een traiteur 'Huis Vandyck'.Is een zeer mooie locatie en het eten ook altijd in orde
Een vriendin van mij is daar vorig jaar getrouwd. het was heel erg mooi maar het is een dure locatie, zeker omdat je zelf een budget moet hebben voor de versiering en dat kan oplopen op zo'n grote locatie!Groetjes,Nathalie