Terug naar overzicht
ik ben al een keer of 8 in langkawi geweest. ik denk dat er best wel mooie hotels zijn.wij zaten daar altijd in de rebak marina resort. je moet dan met een bootje naar een prive eilandlangkawi zelf zijn enkele excursies te doen. vb eten in de mangroves + met een bootje in de mangroves. is wel eens mooi om te ziende bevolking in maleisie is extreem vriendelijk. zo gaan mijn ouders elk jaar eten met mensen die in het hotel werken (mijn ouders gaan er elk jaar naar toe)en zijn we ook al eens uitgenodigd op een huwelijksfeest van daarqua winkelen en uitgaan is het aanbod beperktkuala lumpur is een leuke stad, minder indrukwekkend als vb hong kong of bangkok. maar wel leuk om te winkelen of uit eten te gaanik weet niet wat je van je vakantie verwacht?maar als je graag s' avonds gaat winkelen of buiten het hotel eten, dan ben je in langkawi niet aan het juiste adresmijn ouders hebben verschillende andere steden gedaan en rondreizen, dus als je meer info wil, dan kan ik het wel eens vragenpersoonlijk zou ik eerder kiezen voor thailand of bali. Al is maleisie ook heel mooi; vriendelijke mensen, en dergelijke