Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautip!

19-1-2009 15:05:35
Hey allemaal

Ik ben volop bezig met de opmaak van onze uitnodigingen. Het ging vlotjes tot ik bij cadeautip kwam. Ik wou er eerst een mooi tekstje van maken, maar ben nu toch aan het twijfelen om gewoon cadeautip erop te zetten met een evelopje of rekeningnummer of kan beide ook? De rekeningnummer vind ik ook niet slecht om dat je de dag zelf dan toch niet met zoveel geld zit. Ik weet het niet meer. Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor de tips
Groetjes Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 699

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik19-1-2009 15:16:22

Mijn tip: zet er het envelopje en de rekeningnummer op. Wij hadden er helemaal niets opgezet, automatisch geven mensen dan geld. Maar toch een vijftal koppels gehad die belden om een rekeningnummer te krijgen. En achteraf hoorden we dat er nog mensen dit graag gedaan hadden...

candy
23-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 17:10:34

hey!!

Alvast proficiaat!
Je kan toffe tekstjes vinden op www.buromac.be voor op de kaartjes..
Ik ken mensen die een mager varkentje met een dollertekentje erboven op hun uitnodiging gezet hebben.Vond ik zo orgineel!!!

Veel succes

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-1-2009 17:37:51

Je kan een tekstje zetten en rekeningnummer. Of je gewoon een envloppeke en rekeningnummer. Wij hebben het laatste gedaan en daar is veel gebruik van gemaakt. Ik was blij dat we met niet teveel (toch nog 700euro) cash zaten.

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 18:32:21

Ik heb visitekaartjes laten drukken met een spaarvarkentje erop met een tekstje+reknr. Met als vermelding:vrijblijvend.

Grtjes Valerie

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 19:51:09

Hey Caroline,

Wij zetten:
Cadeautip:
We hebben al duizend potten en pannen, maar nog zoveel andere plannen.
dan envelopje en rek nummer
Dit heb ik hier op de site gevonden.

groeten
Wendy 16 mei 2009

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik19-1-2009 20:15:35

wij hebben gewoon gezet: cadeautip: trouwrekening nr...
Veel mensen hebben al gezegd dat ze dit lekker makkelijk vinden!
Waarschijnlijk zullen er die dag toch nog wel mensen afkomen met een envelopje, maar we zullen sowieso met minder cash zitten die avond. Hopen we...!
groetjes,
Ann
(nog 33 dagen...)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 22:24:37

Bij ons staat er:
Wat ons het meeste van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen... en dan het rekeningnummer

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik20-1-2009 13:42:34

Wij hadden dit tekstje:

Je aanwezigheid, je gelukswensen en je lach vinden wij het mooiste op onze dag.
Mocht je ons toch een cadeautje willen schenken, wil je dan even aan een omslag
of onze huwelijksrekening .... denken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info