Terug naar overzicht
Mijn tip: zet er het envelopje en de rekeningnummer op. Wij hadden er helemaal niets opgezet, automatisch geven mensen dan geld. Maar toch een vijftal koppels gehad die belden om een rekeningnummer te krijgen. En achteraf hoorden we dat er nog mensen dit graag gedaan hadden...
hey!!Alvast proficiaat!Je kan toffe tekstjes vinden op www.buromac.be voor op de kaartjes..Ik ken mensen die een mager varkentje met een dollertekentje erboven op hun uitnodiging gezet hebben.Vond ik zo orgineel!!!Veel succes
Je kan een tekstje zetten en rekeningnummer. Of je gewoon een envloppeke en rekeningnummer. Wij hebben het laatste gedaan en daar is veel gebruik van gemaakt. Ik was blij dat we met niet teveel (toch nog 700euro) cash zaten.
Ik heb visitekaartjes laten drukken met een spaarvarkentje erop met een tekstje+reknr. Met als vermelding:vrijblijvend.Grtjes Valerie
Hey Caroline,Wij zetten:Cadeautip:We hebben al duizend potten en pannen, maar nog zoveel andere plannen.dan envelopje en rek nummerDit heb ik hier op de site gevonden.groetenWendy 16 mei 2009
wij hebben gewoon gezet: cadeautip: trouwrekening nr...Veel mensen hebben al gezegd dat ze dit lekker makkelijk vinden!Waarschijnlijk zullen er die dag toch nog wel mensen afkomen met een envelopje, maar we zullen sowieso met minder cash zitten die avond. Hopen we...!groetjes,Ann(nog 33 dagen...)
Bij ons staat er:Wat ons het meeste van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen... en dan het rekeningnummer
Wij hadden dit tekstje:Je aanwezigheid, je gelukswensen en je lach vinden wij het mooiste op onze dag. Mocht je ons toch een cadeautje willen schenken, wil je dan even aan een omslag of onze huwelijksrekening .... denken?