Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefkapsel

19-1-2009 16:13:12
hallo, met jullie proefkapsel, hoe doen jullie dit, doe je dat op dezelfde dag dat je je kleedje mag gaan passen, en zo ja, lopen jullie er dan een hele dag mee rond (met de kans dat jullie verloofde dit dan ziet), ik moet binnenkort namelijk een afspraak maken, maar weet het niet goed
16 Mei 2009

heidi

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 330

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik19-1-2009 16:25:20

ik dacht dit inderdaad op dezelfde dag te plannen als ik mijn kleedje mag gaan passen... Heb ook graag goedkeuring voor mijn kapsel. Hij heeft soms zo'n heel ander idee dan ik! (hij wil t graag opgestoken, ik dacht t leuk te laten knippen...)
groetjes,
Nele

evi
4-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 16:36:54

hey,

mijn proefkapsel zal ook worden gedaan op de dag dat ik mag passen als ook eens make up. zo zie je eens het totaal plaatje. mijn vriend mag dit zien, net zoals Nele heb ik graag zijn goedkeuring. Maar voor hij mijn bruidsjurk ziet zal ie toch even moeten gaan wachten.

groetjes
www.everyoneweb.com/4juli2009

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik19-1-2009 16:48:49

Ik heb dit niet gedaan, maar het kan handig zijn op het op dezelfde dag te plannen. Mijn man heeft mijn kapsel en make-up op voorhand gezien, mijn kleed niet.

candy
23-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 16:56:09

Hey

Goh ge kunt het altijd terug laten uithalen als je wilt dat hij dit niet ziet.
En met knippen weet hij het ook op voorhand..
Mijne toekomstige ziet het ook liever los, maar ik denk toch een beke aan mijn comfort en neem een half opgestoken kapsel...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...