Terug naar overzicht
Dag Ilse,Wij trouwen dit jaar ook in het Fabriekspand en hebben gekozen voor Geert Sercu. Ik kan nu nog niet zeggen wat mijn ervaring er mee is, maar wij hebben verschillende traiteurs gedaan en vonden hem de beste qua prijs/kwaliteit.We hebben ook al enkele goeie reacties gehoord en hebben hem ook al aan het werk gezien.Groetjes,
Ons huwelijk in het Fabriekspand op 20/12 werd verzorgd door Geert. Heel tevreden over de samenwerking, we krijgen nog steeds goede commentaar over het eten!!! Hij was wel wat geschrokken over wat er gegeten is, er was bijna niets meer over. Sommige tafels waren dan ook 5 maal bediend... Niet twijfelen, het kost allemaal al genoeg, wat hij vraagt is een eerlijke prijs, voor een goede kwaliteit.Groetjes Marieke
Het fabriekspand is trouwens een fantastisch zaal. Anneke weet wat ze doet. Een goede tip als DJ: Danny Verhelst!! Stukken goedkoper dan de rest, maar zo'n goede muziek, echt wat we wilden. Laat hem zeker ook zijn scherm gebruiken (hij doet fantastische dingen) en foto's nemen (prachtige herinneringen en veel goedkoper dan wegwerptoestellen op tafel of een fotograaf).Nogmaals groetjes Marieke
Ik persoonlijk ken Sercu niet, ik kan uwel iemand voorstellen uit LedegemClaCot catering, ze helpen u bij de voorbereidingen van jullie feest, perfecte cateraar.clacot@telenet.be
Hallo, wij hadden ook Danny op ons huwelijk en wij waren heel tevreden! Nu wil mijn broer ook graag DJ Danny contacteren, maar ik heb er geen gegevens meer van. Heeft iemand zijn e-mail of gsm?
nog iemand die ervaring heeft met DJ Danny? Ik hoorde ook al dat hij mooie dingen doet met zijn projectiescherm, maar hoe zit het met zijn muziek?