Terug naar overzicht
Hoi Ann,Liedjes die ik in het verleden al gebruikt heb voor het binnenkomen van het koppel zijn: U2-Beautiful Day (beginnende vanaf het refrein, Pirates of the Caribean (eigen remix), Chris Rea & Shirley Bassey-La Passione, The Monleys-I'm a believer, Safri Duo-The Bongo Song. Indien je één of meer eens wil horen kan je me even mailen: info@discobarbsl.beGroetjesGeert Biesemans
Wat ik al gehoord heb is bijvoorbeeld De Carmina Burana van Carl Orff, ook het typische liedje van Mylene Farmer (kweet niet hoe het schrijft) om zo met de servetten te zwaaien.Wij kiezen waarschijnlijk voor iets rustigers, namelijk een lied van Enya (mss dat van Lord of the Rings)Groetjes, Caroline (12/09/09)
Hoi,Wij wilden ook niet de cliché nummers zoals hieronder al enkele staan dus wij hebben gekozen voor het iets luidere stuk uit "Chasing Cars" van Snow Patrol.Tekst is ook mooi: If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world? Forget what we're told, before we get too old, Show me a garden that's bursting into life. All that I am, All that I ever was, is here in your perfect eyes, they're all I can see.I don't know where, confused about how as well. Just know that these things will never change for us at all...Is ongeveer op het einde van het nummer.GroetjesKimreeds 171 dagen getrouwd
Wij zijn binnengekomen op 'bouger bouger' van Magic Système en tkot stond op zn kop ;-)
Hallo,Wij moeten ook een nr kiezen waarop de eretafel binnenkomt als iedereen al aan tafel zit. Ze stelden dan zelf een aantal nrs voor die ze meestal gebruiken, waarvan ik mij vooral "It's a Beautifull Day" herinner (iets dat al werd voorgesteld nav jouw vraag). Ze zeiden ons ook dat de keuze vrij is, maar ze hebben ons wel aangeraden om een nummer met ritme te nemen (dus geen slow ofzo) omdat het anders alleen maar moeilijker wordt om in de maat te stappen en je jezelf alleen maar ongemakkelijk voelt. Groetjes,Veerle
wij komen binnen op het liedje 'he's a pirate'