Terug naar overzicht
voor een kaper moet je eens kijken op kajos.beis een kapster aan huis over heel vlaanderen
Amai die zijn goedkoop!Leuke tip!Groetjes, Laura
Wat zijn de ervaringen met Kajos?
Hey Inge,Je mag me altijd contacteren.dorina@xplore.beMet vriendelijke groeten,Dorina
Beschrijving: Meer dan 10 jaar ervaring! Kapster aan huis voor dames, heren en kinderen. Knippen, brushen, opsteekkapsels en bruidskapsels Werkt enkel met kwaliteitsproducten. Bel of mail voor een afspraak 0494/74.03.66 Specialiteit feestkapsels en bruidskapsels! 2-voudig winnares Coupe du Monde! --------------------------------------------------------------------------------Extra info: Bel voor een afspraak ruim op voorhand (min. 1 week). Alle dagen mogelijk. Specialiteit feestkapsels en bruidskapsels. Meerdere personen mogelijk. Geen kleuringen. Bel voor afspraak 0494/74.03.66
Er zijn in het verleden regelmatig goede berichten geweest over Nathalie. Ik heb haar dan ook genomen en van mijn proef was ik zeker meer dan tevreden.Ik moet wel zeggen dat ik gehoord heb dat ze wel redelijk snel volzit.Als je een kapper aan huis wil zou ik alleszins niet te lang wachten om te beslissen om iemand te contacteren.Wel zijn er hier veel kappers op het forum die zichzelf aanprijzen. Maar daar kan je nooit op een site een eerste indruk zien en enkele voorbeelden zien. Ik heb eigenlijk weinig vertrouwen in mensen die zichzelf aanprijzen, een goede kapper hoeft dat normaal niet te doen, denk ik dan.