Terug naar overzicht
in he't bruidsmagzine bruid en bruidegom is er een artikel met foto van hoe je zit aan de eretafel. Daarin staat dat jouw schoonvader naast jou zit en jouw moeder naast de bruidegom. Maar als je dat vraagt aan de mensen van de feestzaal zullen die je zeker kunnen helpen.groetjesnathalie 03-07-09
Ik denk dat wij het zo doen:naast mij: papa - mama - schoonbroer - zus naast mijn verloofde: schoonmama - schoonpapa - schoonzus - schoonbroer - bruidskindje - bruidskindje (of de bruidskindjes tussen hun ouders)Groetjes, Laura
ah, je doet dat toch zoals jullie het liefst hebben, mijn vader zat naast mij en mijn schoonmoeder naast mijn man.
Hoe het volgens de etiquette moet, weet ik niet. Maar ik wil gewoon kiezen naast wie ik zit! Anders zit ik me daar het hele diner lang op te boeien!En met de stress...vallen er dan slachtoffers :)
Hey MachteldWij zaten als volgt aan een rond tafelpartner getuige bruid - getuige bruid- moeder bruid - vader bruid - bruid - bruidegom - moeder bruidegom - vader bruidegom - getuige bruidegom - partner getuige bruidegom
hey,wij gaan gewoon vrienden dichtbij zetten, mn ouders en zijn ouders zitten aan een andere tafel met de rest van de familie. Dit maakt het leuker voor ons en voor hen...